oricum am da-o la intors, ar merita o campanie de embargo toti producatorii care au modele prezente pe piete diferite la preturi atat de diferite.
americanii nu au tva ci un alt sistem de taxare, care e la 10% (fata de 24%).
in fine, pe langa pretul oferit spre vanzare in romania, sunt curios de masina cum se comporta
pretul corect pe care hyundai romania ar trebui sa il ofere ar fi 22k euro maxim.
in sua este 16k euro, si la care punem un transport corporate (adica hyundai nu aduce 1 masina si multe zeci) si mai adaugam 1000 euro, hai 2000 euro pana la constanta.
scadem tax-ul lor si adaugam tva de la noi, +19k euro.
si mai pune un extra profit de hotie si hyundai romania (ca oricum nu il cumpara la pret de vanzare de state ca doar e branch oficial hyundai) si tot ajungem la 22k euro.
dar sa il comercializezi la 26k euro deja e jaf, ca deobicei orice altceva in tara asta.
asa ca la lansare va fi gen, discount de 2k euro, si tu le ceri sa il vanda cu 22k, si daca nu, treaba lor, mai bine ti-l faci rost prin surse proprii, si la pret mai bun
:)))))))))))))))))\ bine expertule.
"banca de organe"
lasa filmele si invata economie mai omule.
totusi pune si tu pe hartie categoriile
1. low-cost
2.
3.
daca tot esti expertul
=))))))))
exteriorul e mai naspa. blocurile optice in interior nu prea arata la fel de bine ca prima generatie
in interior in schimb pare o imbunatatire.
si cumva vad navigatie in bord???? :)))
Ultimele comentarii
51 in total