doar 4 stele la testele EuroNcap? Airbagul cortina nu protejeaza capul infantilor de pe locurile din spate? Dar eu am acasa copii, ii tin in scaunel isofix pe locurile din spate. Daca nu sunt protejati de airbagul cortina spate, atunci pa, pa, pa Honda Civic.
Daca mai aveam vreo indoiala, acum chiar s-a spulberat: nu este o masina pentru mine.
oameni buni,
Nu va mai pacaliti ca le puteti inmatricula in Romania. Sunt masini noi si, incepand cu 15 sept 2015, pe teritoriul UE toate masinile noi care se inmatriculeaza trebuie sa fie euro 6.
Directie UE se aplica la fel si in germania si in romania...deci nu le luati, ca nu le mai puteti inmatricula.
am vurt sa aduc un BMW nou din Republica Moldova, dar dealerul nu a vrut sa mi-l vanda pe motiv ca este Euro3 si nu il pot inmatricula in UE. Am verificat la RAR si asa era....dupa 15.09.2015 toate masiniel noi trebuie sa fie euro .
In schimb, o masina la mana a doua, poate fi orice norma intre euro3 si euro 6.
Versiunea Volkswagen Golf de America e mult mai slaba decat cea de Europa. Daca facea comparatie cu Golful vandut in Germania, Civic-ul lua bataie la scor de handbal.
Un amic de-al meu tocmai si-a vandut Civicul 1,5 turbo vechi de un an de zile, pierzand 7000 la vanzare, din cauza faptului ca nu ii placea combinatia motor-cutie automata de pe Civic. Ghici ce si-a luat? Tocmai Golf VII GTI...
Uite ce parere are el de Golf VII GTI in comparatie cu Honda Civic...daca nu aveti rabdare sa cititi, va spun eu: in afara de spatiu interior mai mare, portbagaj mai mare si scaune mai confortabile la Civic, toate atuurile sunt in favoarea lui Golf VII:
Citez de pe forumul Skoda:
,,Dupa cum am scris si pe alt topic, am revenit in grupul VAG.
Ceva impresii la cald:
Pro:
- A/C-ul din GTI raceste mult mai bine
- directia este mult mai faina; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (cica si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat)
- franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic)
- farurile Bi-Xenon mult superioare halogenului de pe Civic
- DSG-ul este net superior CVT-ului; feelingul de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala
- Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta
- sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare)
- masina per total are o senzatie de soliditate
- volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat
- guri de ventilatie pe spate disponibile pe GTI
- am revenit la scaune textile pe GTI; scaunele din piele nu-mi plac deloc
- interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu''
,,Cons:
- scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta)
- spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala
- portbagaj net inferior la GTI fata de Civic''
Sursa: https://www.skoda-club.ro/index.php?topic=13110.15
doncarlo, mai uitat-te odate pe cifre si vei vedea ca Civic-ul nu este mai rapid decat Golf 1.8 TSI pe toate palierele. Spre ex pe palierul 0-100 km/h (cel mai uzitat ca si comparatie) Golful este mult mai rapid. Uita-te pe masuratorile de la Zeperfs si vei vedea:
-0-100km/h : Civic 7.6 sec; Golf 6.9 sec.
-0-50km/h: Civic: 2.8sec, Golf: 2.6 sec.
La o liniuta pe 400m Golful rupe Honda in doua
Plus ca motorul 1.8 TSI este o incantare in oras, ptr ca are cuplu de la turatii foarte joase. La Civic m-am luptat cu lag-ul in oras, la turatii mici. Mi se pare ca masina asta se infige cu adevarat abia dupa 80km/h, cand intr-adevar, poti sa spui ca merge.
Cat despre motoarele Honda, daca sunt asa de bune, de ce au renuntat Mclarren la ei in formula I? de ce i-au dat afara cu un sut in fund, cautand sa cumpere motoare de la Ferrari si Mercedes? Stii de cazurile de motoare Honda picate pe circuit in timpul competitiilor?
daca masinile Honda sunt asa de bune, si fara rival la raportul performante pret (afirmatie care pe mine m-a amuzat teribil) de ce nu se gasesc pe strada la tot coltul? De cand a aparut pe piata (inceputul acestui an) am vazut maximum 3 pe strada: 2 in Buc si un in concediu. Nu crezi ca ar trebui sa se vanda mai bine, daca ar fi asa bun raportul calitate-pret? Intreb si eu...
Ultimele comentarii
20 in total