Eu consider ca-i benefic sistemul cu ordinele de echipa . Si vin aici cu citeva argumente :
- Se instituie de la inceput pilotul nr.1 si pilotul nr.2 acest lucru ducind la clarificarea situatiei dintre piloti , nemaifiind acea rivalitate paguboasa in care au pierdut toti , atit echipele cit si pilotii ( in acest an a fost un caz fericit datorita monopostului super-performand Red Bull ) . Sa ne aducem aminte de disfunctionalitatea dintre Alonso si Hamilton ( atunci au pierdut toti , inclusiv fanii care si acum sunt intr-o dihonie paguboasa intre cine are dreptate )
- Stiindu-se cine-ipilotul nr 1, la pilotul nr.2 se vine cu un pilot de cele mai multe ori tinar si de perspectiva , pentru a fi format sa-l inlocuiasca pe actualul nr. 1 . Am avea avantajul de a nu mai pierde din F1 piloti talentati , asa cum am pierdut in acest an .
- O cheltuiala mai mica pentru echipe in salarizarea pilotilor .
Daca ne "uitam" putem gasi si alte avantaje ale acestei decizii . Sigur ca putem invoca si dezavantaje , insa credinta mea este ca avantajele primeaza .
Sa aveti o zi minunata !
HILL , o fosta flebete a mea :) :) cred ca are dreptate atit in privinta lui Vettel cit si in privinta lui Michael Schumacher . Sunt surprins placut ca nu-i poarta pica : pierderea unui titlu mondial datorita indisciplinei lui Shumi . Cine isi aduce aminte , Michael Schumacher l-a fortat pe Hill sa abandoneze ( a intrat direct in el ) in momentul cind era depasit de acesta . Depasirea aceea insemna cistigarea titlului mondial de catre Hill , abandonul amindurora insemna cistigarea titlului de catre Shumy , ceea ce s-a si intimplat . Ma bucur pentru el , ma bucur pentru mine ca am avut fann un pilot cu mult bun simt , ma bucur pentru mine ca nu am fost fan Shumy
Ultimele comentarii
26 in total