Oficial mi-au terminat nervii astia cu FLEXU lor. Orice prostie pun pe masina e FLEX. FLEXRIDE FLEXDOORS FLEXRAIL si mai sunt. Pe cand FlexAshtray , FlexRadio, FlexAir, FlexBoot etc ?
Ai si tu dreptatea ta dar cred ca privesti cam pesimistic lucrurile.Din cauza la criza asta economica si vremurile care le trecem piata auto s-a schimbat enorm. Tu si multi alti fani alfa doresc o masina cat mai sportiva, insa cum a spus si cineva daca nu te adaptezi pietei atunci te duci de rapa. Acu nu se mai uita decat fanii daca are independenta pe spate sau bara de torsiune. Acu conteaza sa arate bine sa fie ieftina si confortabila. Asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu tine.
Totusi in testul autocar si carmagazine e laudata si catalogata drept "best alfa in 25 years". Nu ramane decat sa speram ca vor avea succes la vanzari si apoi daca isi revin sa aiba fonduri pentru a investi in ceva cat mai calitativ.
Esti mult prea pueril prietene. Pentru tine tot ce conteaza e acceleratia 0-100 care daca tot e pana acolo 6.8 cat are QV si 6.9 cat are GTI nu o valorifici tu stai linistit. In viata de zi cu zi nu prea conteaza. In traficul nostru conteaza consumul, elasticitatea, norma euro etc. Dupa cum vezi la elasticitate rupe motoru asta. Si inca ceva...tehnologia asta e abia la inceput. Stai linistit ca nu o sa ramana asa, la fel cum nici multijetu nu a ramas cum a fost la inceput.
MultiAir engines will increase power (up to 10%) and torque (up to 15%), as well as a considerable reduction in consumption levels (up to 10%) and CO2 emissions (up to 10%), of particulates (up to 40%) and NOx (up to 60%),[1] when compared to a traditional petrol engine. The system also provides smoother cold weather operation, more even torque delivery, and no engine shake at shut-off.
Ultimele comentarii
183 in total