E de admirat pasiunea ta pentru marca, dar nu ai dreptate.
Tu ai o fabrica de linguri si un muzeu cu linguri create de tine, dar intri in faliment cu datorii imense catre furnizorii tai. Executorul trebuie sa recupereze cat mai mult din bunurile detinute de compania ta si sa plateasca acei furnizori. Crezi ca ar pastra muzeul de linguri? Iti spun eu ca e in stare sa vanda si balustrada de la scarile spre birou daca nu gaseste un cumparator pentru pachetul intreg.
Ar putea sa existe multi iubitori de linguri produse de tine care sa doreasca muzeul, dar nu suficienti incat sa supravietuiasca compania.
Automobil SAAB (VW, MERCEDES, FIAT, BMW etc) = lingura = produs oarecare.
Asta general vorbind. Ca ar fi un muzeu al motorsportului, al conceptelor... etc (al lingurilor care au revolutionat mancatul), ar fi altceva.
De acord cu mavrick, desi e un pic agresiv :)
Numarul de tururi parcurse nu are nici o legatura cu fiabilitatea. Poate cu agilitatea pilotilor de a se feri de accidente si apoi ca e fiabil.
Poate daca parcurgeau x tururi fara sa schimbe motorul sau cutia, sa mearga fara sa se strice ceva un numar de km, atunci se putea spune ca au monopost fiabil. Dar daca pilotii au fost implicati in accidente din vina lor, sau nu neaparat, asta nu inseamna ca monopostul nu e fiabil.
Asta e doar un top al tururilor parcurse de echipe si atat.
Desi sunt un admirator al marcii Audi, acest BMW este de departe cel mai placut privirii din clasa lui. CLS-ul parca are spate de asiatic si AUDI-ul parca ii ramane spatele in urma (asta fiind singurul model Audi care nu-mi place :) ).
Ultimele comentarii
170 in total