Citesc si nu pot sa cred ca o DACIA poate avea sistem de navi, scaune incalzite, iesire usb,limitator de viteza.In aceste conditii parca isi mai merita banii.Cand dadeam pe un logan "full" 10 000 euro pt aer conditionat,abs si geamuri electrice chiar era exagerat.Parca incepe DACIA sa intre in rand cu lumea...
in acest segment vor fi intotdeauna contre puternice, poate si datorita publicului caruia ii este destinat (tineri). Ce rost are sa vii sa te certi cu unul si altul despre "care e mai tare".Daca ne referim strict la performante mergem si cautam, ca nu e asa greu, timpii de circuit al modelelor si timpul 0-100 km/h.Restul tine de gusturile fiecaruia si nu are rost sa il injuri pe unul care prefera OPC sau altul cu MPS sau GTI, fiecare dupa bunul plac...peace
trendul asta cu putere crescuta din cilindree mica a inceput odata cu motoarele TSI de la vag si de atunci toti se dau peste cap sa scoata asa ceva.Personal mi se pare o prostie sa vrei dintr-un motor "de scuter" sa zbori ca intr-un ferari...Motoarele mici sunt pentru masinile mici cu care iti faci treaba in oras si nu cred ca au nevoie de putere.Cine vrea masina sport tre sa sara de 2000 cc.
Dava nu as fi testatmodelul tindeam sa-l cred pe cel de mai sus cu acea lunga poveste dar acum cred ca e vreun angajat vag.Am avut ocazia sa conduc un asemenea model pe un drum de tara si am avut surpriza sa nu pot ajunge la destinatia propusa.Pe o panta nu foarte inclinata, in conditiile in care rotile din partea dreapta trebuiau sa razbeasca printr-o zapada de 50-100 cm iar cele din dreapta prin noroi,masina s-a oprit dupa 10 m.Am insistatdar m-am lasat pagubas, si datorita mirosului de ambreaj, masina nefiind proprietate personala.
Ultimele comentarii
64 in total