Indiferent de progresele facute, grupul coreean nu va scapa de vechile metehne si anume de a imprumuta din designul altor marci.Aceasta kia daca nu avea in spate sigla oricine ar confunda-o cu Opel Astra.Nu se poate ca o Kia sa ia 4.2 si un Civic 3.9.Este o intoxicare masava si o promovare exagerata a anumitor constructori...pacat.
ne place sau nu (personal nu ma dau in vant dupa ei) stirile despre grupul reno aduc cele mai multe dispute.Si vorba aia cine este urat este si iubit...
Masina este deosebita si doar unul care nu a condus asa ceva poate spune lucruri rele.La momentul 2008 cand honda a scos modelul la care acum este facut facelift anumite optionale legate de siguranta masinii se gaseau pe variantele full de la E klasse si pe foarte putine modele la acea vreme.In nici un caz pe una care costa sub 30 000 euro.Si astazi cum spunea un coleg de mai sus franturi din acele optionale se reintalnesc pe noul focus.Pretul cred ca este unul corect, nu asa cum au constatat automarket, pt ca nu compari masinile doar dupa motorizare, mai sunt si optionalele care de ex la nemtesti te cam fac sa bagi adanc mana in buzunar...
mai specialistule lasa-ma cu profundele tale cunostinte in domeniul auto.La testele de siguranta DACIA a iesit sifonata tot timpul, la fel si la testele de fiabilitate.Pana la acest Lodgy, Dacia nu era decat un lowcost care se batea cu Lada si cu ea insasi.
Ai scris cele mai multe comm aici incercand sa le dai replica tuturor cu vastele tale cunostinte.Poate ai un logan in garaj si te simti jignit dar asta e realitatea...las-o mai moale.
Ultimele comentarii
64 in total