@ la oricine are un dyno : dar ai grija sa faci dyno si inainte de soft: masinile vag de obicei au mai mult decat scrie pe hartie, prin urmare cresterea la 180 cai s-ar putea sa nu fie asa de spectaculoasa fata de cum suna diferenta pe hartie .
greseala: 1300 NM intre 2000 si 8000 rpm. sistemul american si cel metric sant o provocare pt mine
@tatra: ce altfel de cutie crezi ca ar rezista la puterea si cuplul asta? si nici o manuala nu ar schimba asa repede astfel incat 0-300 sa fie in 8,5 sec. ( atat e oare oficial ? ) dar it inteleg punctul de vedere
amintindu-mi de tuatara, ma gandesc doar la 2 variante: F5 va bate recordul de viteza si va intra in istorie, sau va rata recordul si va fi uitat ( pentru ca putini isi amintesc de locul 2 si de loseri )
insa masina are niste merite tehnice de exceptie, mai ales ca e facuta de un ceva ce nu e producator mare si cu putere financiara in spate. 1800 cai dintr-un V8 relativ mic, un cuplu de 1000 NM constant intre 2000 si 8000 RPM, o cutie care sa reziste acestor cifre, si un sistem de franare standard care , culmea, poate fi imbunatatit pentru pachetu Track ( wtf if u ask me ) .
Ultimele comentarii
258 in total