@marian: asta e cea mai putin puternica varianta PHEv de la bmw. si a fost scoasa ca sa fie prietenoasa cu mediul, cu uniunea europeana dar si cu bugetul viitorului cumparator. daca asta ar fi fost singura varianta benzia+electric din gama bmw, atunci comentariul tau ar fi avut sens. dar cum nu e, atunci eu unul nu sant de acord cu tine
ceea ce e interesant la acest model S, este ca in comparatie cu Taycan Turbo S il bate si la putere, si la autonomie, si la acceleratie, iar in state pretul e mai mic cu cca 40-50 k dolari. comparatia acestui model cu un ICE e irelevanta, deoarece sedanuri stock cu 4 usi si peste 1000 cai nu exista.
masina deosebita, pentru cei cu gusturi si putere financiara deosebite.
pe mine ma deranjeaza ceva la motorul asta: cum de BMW, dintr-un motor turbo mai mare cu 10%, scoate aceeasi putere ca si competitia, dar cuplul e muuuult mai mic ( vedeti E63 AMG S si RS6 )
@ dan: ultimul M5 clasic a fost E39 si E60 manual ( parere doar a mea ). si e mai mult decat evident ca viitorul va fi hybrid sau full electric.
Ultimele comentarii
258 in total