johnny ai dreptate, un ice nu atinge asa puteri standard, nici nu poate, nici nu merita ( financiar, politic, contabil ). insa ma sperie cat de usor se ating acum 1500-2000 cai electrici. si in acelasi timp cresterea rapiditatii reflexelor umane nu cred ca poate tina pasul.
CT-5 nici in romania ...oare ca e impozitul? intrebarea e retorica.
dar serios vorbind, nu mi-ar fi deloc rusine cu ele impotriva nimanui. magnetic ride gen 4? yummy
v8 cu kompresor? si mai yummy.
@ fanel: inchipuie-ti daca acum sant legende, cum vor fi in era electrica: ok, hai sa luam ceva mai recent, dupa 2010, din categoria Tiguan R si care consuma mult: Ranger Raptor; Golf R combi; evo X; sper doar ca, pentru viitorii posesori, in era electrica va mai fi la benzinarii " dinosaur juice ". suna pervers, dar la obiect :)
ma intreb oare cat este aceasta taxa pentru un tiguan 2.0 TDI 4motion ( aceeasi masina, cam aceeasi greutate, insa alt combustibil ).
@ edikk: atunci cand mobilitatea va fi exclusiv electrica, masinile cu motoare termice vor fi muuult mai scumpe decat sant acum: uitat-te pe net si vezi care e pretul azi al unui dinozaur gen E30 M3, delta integrale, 5 Turbo GT, nsx, 34 GTR, si inca muuulte altele care merg pe "dinosaur juice". cu primul comment sant de acord cu tine, dar la al 2-lea te contrazice piata si preturile de vanzare. nu doar ca nu vei avea cui sa le vinzi, le vei vinde cu mult peste pretul de achizitie de nou.
Ultimele comentarii
258 in total