cei de la toyota au confirmat deja si motoarele: 3000 v6 benzina de 410 cai / 650 cuplu si 3300 diesel de 305 cai / 700 cuplu. plafonul de aluminiu va reduce centrul de greutate iar greutatea redusa impreuna cu noile motoare se indreapta spre eficienta .
ma frapeaza profilul de masina ICE: capota e luuunga, de parca acolo ar fi un 6 in linie, pe cand acolo e doar modulul sistemelor electronice si poate un frunk. de ce aceasta imagine clasica? aaa, pentru ca e pe platforma CLAR. dezavantajul acestei platforme pentru o electrica se vede la ampatament: desi e mai lunga decat ioniq 5, are ampatamentul mult mai scurt decat aceasta, pt ca hyundai e facut pe o platforma speciala pentru EV.
restul ce tine de performante, dotari, pachete si sisteme de siguranta, pachetul M etc, sant detalii picante din portofoliul bmw.
iar acum toyota foloseste hydrogenul nu pentru pile electrice, ci pentru motoare cu combustie interna. deci mai avem o alternativa la sucul de dinozauri. cooool
Ultimele comentarii
258 in total