Tesla a comunicat (foarte civilizat) cu privire la acest incident: http://www.teslamotors.com/blog/model-s-fire
Pe scurt:
For consumers concerned about fire risk, there should be absolutely zero doubt that it is safer to power a car with a battery than a large tank of highly flammable liquid.
— Elon
@Cris am văzut recent în târg un A4 1.6 (de prin 2003 parcă, fără turbo) și m-am întrebat cine naiba a putut cumpăra A4 cu motor de Golf.
Eu am o teorie - o motorizare de bază mai slabă e necesară pentru marketing, chiar dacă marea majoritate a clienților nu ar alege-o. Câțiva poate o aleg, dar pentru ceilalți e și o chestie psihologică - "am dat un ban în plus, dar nu mi-am luat cel mai slab motor, ci unul mai puternic".
M-am uitat și eu la prețuri, și la Octavia și la Rapid, e într-adevăr un preț corect ținând cont și de dotări, chiar comparând cu Dacia. Ai totuși mult mai multă mașină la un plus de 20% față de un Logan full.
În testul cu Fiesta EcoBoost ați acordat 3/5 pentru consum, iar Octaviei îi acordați 4.5/5 cu toate că datele nu sunt așa diferite:
Fiesta: declarat - 4,3, obținut la mers alert - 7.8
Octavia: declarat - 4,9, obținut la mers alert - "peste 8"
În condițiile astea "devalorizați" sistemul de notare cu steluțe, nu mai pot avea încredere în ele ca cititor. Poate ar fi utile mai multe informații relevante în legătură cu consumul, câți km a rulat mașina de test, dacă s-a depășit rodajul, ce scrie în manual/zice producătorul referitor la asta, câteva valori ale consumului instantaneu, etc
Încerc să critic și eu constructiv.
O să cred consumul ăla doar când o să văd un test comparativ între ActiveHybrid-ul ăsta și un 335i normal.
5,9 — auzi. Din categoria "numai 999,99 RON".
Ultimele comentarii
57 in total