nu te contrazic, dar ești primul care zice ceva de "eco" pe pagina asta :))
@Automarket: dacă am cont de utilizator și m-am logat ca să pot comenta, de ce mai trebuie să introduc și codul CAPTCHA?
Nu zic că-i puțin 16.000 pentru o mașină din clasa mică, dar uite, un Aveo LTZ cu același motor costă aproape 15.000, iar un Polo 1.2 TDI (da, ăla cu un cilindru lipsă) tot pe-acolo în echiparea Comfortline. O comparație între dotări e treabă de chinez bătrân, mai ales la ora asta, dar pun pariu că un Corsa Njoy iese mai bine, inclusiv la prețurile opționalelor.
Că există și variante mai ieftine, clar. Că merită sau nu una anume, asta-i la alegerea fiecăruia. De-aia prețurile la orice mașină încep jos și se termină sus. Trebuie ținut cont de lucrurile astea înainte de a afirma că asta-i "mașină scumpă".
Jurnaliștii britanici sunt mulțumiți de "motorașul ăla anemic" montat nu pe Fiesta sau B-max, ci, atenție, pe noul Focus.
Cum se zice pe-acolo, "food for thought".
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/278503/ford_focus_10litre_ecoboost.html
Fiat deține Ferrari, deci "are acces" la tehnolgia lor la fel cum are VW acces la tehnologia Lamborghini, vezi Audi R8 V10.
Alfa 8C Competizione are V8 "cu tehnologie Ferrari" http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari/Maserati_engine și nu-ți fă griji, în viitor vei vedea cu siguranță și diesel mai mare de la Fiat.
OT, eu mă bucur să văd că a ieșit în sfârșit ceva chiar bun pentru Fiat din achiziția Chrysler.
Ultimele comentarii
57 in total