@eee
Organizatorii evenimentului ne-au promis că ne vor trimite mai multe imagini în seara aceasta, urmând să completăm galeria cu acestea.
Dacă nu ai răbdare până atunci, ai aici o galerie foto oficială a lui X-Trail: http://www.automarket.ro/masini-noi/nissan/x-trail-2014-2911/poze/
@Rareş
Este denumit MK V deoarece facelift-ul primei generaţii a fost botezat MK II, iar a doua generaţie a fost numită MK III, aşa că au fost nevoiţi să treacă la "5" pentru denumirea internă a celei de-a patra generaţii.
@Vasi
În principiu, traseul poate fi şi este memorat, de aceea există urcările de antrenament libere şi urcările de antrenament cronometrate.
Oricum, fiecare are strategia lui.
În cazul lui Adi, el nu poate să conducă în circulaţie deschisă, deci face urcările în dreapta unui şofer cu permis.
Trasele se memorează, la fel şi zonele dificile, asta ştiu sigur. Iar ce nu e memorat, se simte, că de aceea sunt piloţi, dar nu merge nimeni "la vedere", sau cel puţin nu face nimeni asta rapid. La Sinaia, de exemplu, orice greşeală e penalizată cu atingerea bordurii. Ieşi larg, janta în bordură, la fel şi dacă ataci prea devreme.
După mai mulţi ani de coastă, înveţi traseele cap-coadă, asta mi-au spus mai mulţi piloţi cu care am avut discuţii.
La raliuri nu merge strategia asta, e prea mult de memorat, de unde şi pace notes-urile, acele caiete de dictare pe care le foloseşte copilotul ca să indice exact pe unde să meargă şi cât de tare, stabilite prin dictare de pilot, la recunoaşteri.
Ultimele comentarii
545 in total