@eee
Versiunea de 184 CP a lui Hyundai ix35 se luptă cu versiunea de 177 CP a lui Tiguan, cum este cea din link: http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/tiguan-facelift-2011-prezent-20-tdi-177cp-sport-style-bmt-dsg-4mot-108298/specificatii.html .
Comparaţia cu ix35 este prezentă la capitolul ”Preţ”, cu link pe modelul de la Hyundai, unde este precizat fix acest aspect.
@zbungee
Versiunea lui Sportage despre care ne întrebi nu există în oferta Kia România, cel puţin nu pe portalul lor oficial. ( http://awesomescreenshot.com/0953uf8d7a )
@MNB
Cabana este în zona Cheile Grădiştei.
@rotila
Corect. Datele noastre nu erau actualizate în cazul versiunii respective a lui Kuga, dar situaţia a fost remediată.
Mulţumim pentru sesizare.
@Sak
Faptul că vine o nouă generaţie pentru Tiguan este un lucru negativ când testezi maşina la trei ani de la lansarea facelift-ului. Înseamnă că mai există un an sau doi de comercializare a versiunii actuale, după care vine un înlocuitor îmbunătăţit semnificativ.
Nu este un dezavantaj major, dar când ştii că vine peste un an sau doi pe piaţă o versiune complet nouă, ori o aştepţi, ori cumperi altceva.
@Crystyann
Comparaţia la care te referi tu în comentariul de mai sus s-a întâmplat deja şi se întâmplă de fiecare dată când comparăm maşini la testele noastre.
Ca să-ţi răspund pe scurt, da, un motor 1.2 TSI de 105 CP, să zicem, ar fi luat un punctaj mai mare.
Formatul testelor noastre afişează un punctaj în stele pentru fiecare categorie şi prezintă în partea dreaptă a paginii rezultatul rivalilor din segment, fără să diferenţieze maşinile afişate pe categorii legate şi de nivelul de putere sau de carburantul folosit, excepţie făcând hibrizii şi versiunile sportive.
Din păcate, unii cititori compară direct stelele, fără să citească textul, după care ne scriu că sunt nemulţumiţi că un motor de 75 CP are 4 stele, iar unul de 105 CP are tot patru stele şi nu înţeleg de ce.
Şi totuşi, sunt 75 CP pe o subcompactă. Câte stele ai vrea să primească?
@Punctaj
Situaţia este destul de simplă - motorizarea merge aşa cum este descris la capitolul dedicat, dar are doar 75 CP. Notarea ia în considerare şi acest aspect, care cântăreşte greu la punctajul final. Comportamentul descris este mulţumitor pentru 75 CP, dar dacă îl compari cu o subcompactă de ~100 CP, deja vorbim de altceva.
@ingerulol
După cum am specificat şi în text şi ţi-am explicat şi în comentariul meu de mai sus, platforma lui Fabia 2014 este nouă şi are şi componente de la gama MQB, în cazul de faţă MQB fiind întregul portofoliu de componente care echipează modelele bazate pe platforma respectivă.
Altfel spus, n-am scris în text că Fabia III este construită pe platforma MQB, ci cu componente MQB. Ceea ce este ceva diferit. Iar ca acele componente nu se potriveau cu platforma veche, PQ26, aşa că a fost dezvoltată o platformă nouă.
Ştiam că va fi un subiect de actualitate pentru voi, am discutat cu responsabilul tehnic al proiectului Fabia despre aceste aspecte şi m-a asigurat că nu există componente comune nici cu Rapid, nici cu vechea Fabia.
Ca să fac o analogie din alt domeniu, total aleatorie, e ca şi cum ai pune sos de soia peste cârnaţi. Nu se transformă în mâncare cu specific asiatic, dar sosul este tot acolo şi nu mai este ce era înainte.
@ingerulol
Fabia III nu este un facelift al lui Fabia II. Poţi vedea asta şi de la exterior - diferă ampatament, ecartament şi dimensiunile generale ale caroseriei.
La nivel de platformă, maşina nu este 100% MQB, dar are sistemul electric de la MQB, sistemul de direcţie de la MQB, o parte din componentele de suspensie de MQB, cadru motor de MQB şi mai multe componente din acest ansamblu.
Ultimele comentarii
545 in total