@Mircea
Uite două imagini de presă ale lui 508. Spaţiul la care fac referire este cel dintre cotieră şi comanda sistemului de încălzire în scaune.
http://img2.netcarshow.com/Peugeot-508_2015_1280x960_wallpaper_2d.jpg
http://img2.netcarshow.com/Peugeot-508_2015_1280x960_wallpaper_20.jpg
@gigi_frana
Testul din link-ul tău este de la lansarea internaţională iar acesta este realizat în România.
@ioan
Mulţumim pentru precizare, a fost o greşeală de tastare.
@arogantul
Ultima dată când am verificat, motorizarea la care faci tu referire nu avea 240 CP şi nu era oferită alături de S60. Aşadar, ştii ceva ce nu ştim noi?
@arogantul
Motorizarea la care te referi tu nu este încă în oferta Volvo pentru un model comparabil cu Passat. Tocmai de aceea nu a fost inclusă în comparaţie.
@Just me
Bună întrebare.
O explicaţie cât mai simplă şi "pe repede înainte" ar fi următoarea:
Unii constructori publică puterea potenţială, iar alţii puterea ”practică”. Prin potenţială ne referim la totalul cumulat al propulsoarelor termice şi electrice din dotare dacă acestea ar funcţiona simultan la capacitate maximă. Cum acest lucru nu se întâmplă niciodată în cazul multor modele, o numim putere maximă potenţială a sistemului hibrid.
În cazul puterii ”practice”, aceasta reprezintă valoarea care ajunge la roţi în situaţii reale, la sarcină maximă.
Ultimele comentarii
545 in total