@@kakatsnicob
Nu-ti bate capul cu el. E prea greu pt el sa-si dea seama ca acel cablu nu este de la stop ci de la becurile care lumineaza placuta de inmatriculare, care la Passat B6 este asezata pe bara. Firele pentru stopuri sunt bagate dupa mocheta portbagajului, acolo unde are si usita de lucru .
Mare-i gradina Domnului. Pacat ca altii nu citesc nici teste auto, acolo ar fi auzit ca multi constructori Europeni dintre care si Dacia ofera o bara de torsiune fixa pe spate ( grinda rigida ), nu una deformabila (semi-rigida ) .
Aici un test cu Dacia Logan, unde zice asa :
''Şi dacă tot vorbim de viraje, trebuie să vă spunem că Logan a păstrat aceeaşi arhitectură a suspensiei ca şi generaţia precedentă – suspensie McPherson în faţă şi bară fixă în spate. O construcţie mai simplă decât bara fixă pentru puntea spate nu există astăzi ''
Linkul cu testul aici
http://peasfalt.ro/Teste-drive/2013/Dacia-Logan-TCe-90/
Apoi la ceva ''gherman'' zice asa :Test cu Golf 7
''Dar există şi un mic secret
legat de noua platformă tehnică a
germanilor – ea poate cuprinde cel puţin două tipuri de suspensie spate – una extrem de simplă, cu bară de torsiune, şi alta extrem de avansată, de tip multilink. De obicei motorizările de până la 150 CP beneficiind de suspensia „simplă”, iar cele mai puternice – de cea complexă ''
http://peasfalt.ro/Teste-drive/2013/Volkswagen-Golf/
@kalashnikov. In postarea ta nu ai facut decat sa faci de rusine marca VW ( Passat B6 in speta ), la care se vad bratele haionului neacoperite cu nimic, pur si simplu se vede vopseaua argintie . Honda Accord este un model care se afla pe piata U.S de ceva ani, si care a trecut pana acum prin 2 facelifturi ( in prezent al treilea ).
PS: De unde stii ca ala e autocolant ? Pfuuu....da-te naibii de ''meserias'' iti dai seama din poze :))))))))))) . Un link ceva care sa ateste ca ceea ce ai zis este adevarat ? Nu de alta dar eu stiam ca ala este garnisaj lateral , asa scrie si la mentenanta Toyota la piese . Oricum nu ai inteles la care ''rame'' m-am referit, oricum nu la exterior .
Evolutie pe naiba. Se pare ca multi nu sunt in stare sa vada paraful in ochi .
Sa folosesti geam pe compas in 2016 asta nu se mai cheama evoluie ci REDUCERE DE COSTURI , inseamna o masina mai proasta CALITATIV decat insusi matiz o masina lansata acu' 10 ani.
De aceea sa folosesti scaune fara tetiere asta nu mai se cheama evoluti, ci din nou REDUCERE DE COSTURI , adica din nou o masina mai proasta CALITATIV ca Matiz dar si mai nesigura ( lipsind tetierele )
Sa folosesti DOUA aeratoare in loc de PATRU in 2016, din nou REDUCERE COSTURI, adica mai proasta calitativ ca Matiz.
Sa folosesti punte rigida conventionala, iarasi mai prost ca Matiz 2 care are semi-rigida ( deformabila )
In rest este o EVOLUTIE 9 se mai numeste si praf in ochi ) apariatia sistemelor pe ''taci scrin'' si clima automata la o masina care se screme prin DOUA guri de ventilatie. ''gaura'' aia din mijlocul bordului o au toate masinile, se mai numeste fanta pentru dezaburirea parbrizului boss ( pt Laucalin ), aerator pt ventilatia pasagerului in nici un caz la felul in care este asezat non-ergonomic, daca intelegi ce vreau sa zic. Asadar un pret foarte MARE pt o masina INFERIOARA Matizului intelegi tu.
In ceea ce priveste motorul, citez din cadrul unui test drive : '' motor preluat de Daewoo Matiz încă de la predecesorul său Tico şi perfecţionat atunci un pic de o companie britanică de inginerie! Britanicii i-au adăugat un sistem de injecţie multipoint şi i-au mai făcut alte mici perfecţiuni. Iar astăzi motorul ăsta funcţionează destul de ritmic şi fără vibraţii excesive la ralanţi – un simptom aproape inevitabil la motoarele în 3 cilindri, chiar şi la cele moderne. Deci Daewoo a reuşit cumva încă atunci să creeze un motor în 3 cilindri bine echilibrat, care pare destul de integru şi plăcut la auz chiar şi astăzi''. In ceea ce priveste performantele C1-ului daca includem in ecuatie si norma euro 6, motorul este ultra-temperat , adica lenes.
Ultimele comentarii
19 in total