@Seat
Serios ? Tu chiar spui adevarul ? Hai sa facem o mica comparatie: Eu imi cumpar Mazda 3 1.5 100CP cu Multi-link si ma dau pe circuit cu Volvo S40 ( aceeasi clasa -target diferit ce-i drept ) cu punte semi-rigida pe spate, adica cu Watts link (2 BARE DE TORSIUNE mobile ) si cu motor de 2.0 i 16V (145 Hp). Pe hartie S40 e mai rapid . Pe circuit, treaba se schimba gratie trenului de rulare si anume suspensia semi-low-cost. S40-ul nu face decat sa NU poata sa si puna puterea jos in curbe , fuge de cur din cauza suspensiei de caruta si pierde timp invartind rotile in gol. Cam asta-i diferenta.
Acum diferenta de CONFORT : La Multi-link - roata dreapta sau invers poate sa intre in groapa ca forta impactului nu e transmisa la roata stanga sau invers pentru ca nu au legatura una cu alta, ele lucrand independent una fata de cealalta. In ceea ce priveste rezistenta, aceasta nu reflecta nicidecum o fiabilitate superioara cele Multi-link complexe, De ce ? Cand iei o groapa cu una din roti, forta impactului va fii transmisa si la cealalta roata, iar asta va avea un impact negativ asupra uzurii si celuilalt amortizor. La Multi-Link, ai luat o groapa, ti-ai f*tut un amortizor, il schimbi doar pe ala, nu ambele.
Daca nu schimba designul asta neoriginal, degeaba. Arata ca o copie chinezeasca fara personalitate si fara pic de calitate. Dar mai important este plasticul care imita aluminiul la interior, si 1.001 LED-uri ca sania lui Rudollf .
Marfa ! S-au gandit ca suspensia de pe S si RS nu-i atat de avansata, asa ca BINGO, sa plateasca clientul ''nemteste'' daca vrea ceva mai de calitate..............................zvolte straihtz cum zice neamtul : mirosul banilor .
Felicitari Volvo ! Dar cam la ce pret estimativ ar fii si urmatoarea optiune : Suspensie multi-link pe spate ?? , nu de alta dar te doare buca cand rulezi 400km cu un V40 sau S40 in varianta de pana la 160 cai . Dedesubtul nu suna tocmai ''premium'' , de graba a ceva semi-low-cost :) ..........
Ultimele comentarii
19 in total