@@mascarescu
Draga cititorule! Acum nu foarte mult timp ( un an -doi ) un pilot se izbea cu ''fantasticul'' I8 de la BeMWeu intr-un parapet dupa ce a abordat o curba ceva mai stransa. Sa fie oare o conspiratie impotriva bavarezilor, sau doar vorba de o abordare low-cost pe dedesubt ? Dupa care au inceput sa apara nenumarate clipuri cu masini de strada din 2016!!!!! cu astfel de solutii mai putin conventionale, dar cu scopul reducerii de costuri .
Mai jos atasez un video filmat de o camera de bord, unde se observa cum o Octavia 3 fuge de fund gratie suspensie de caruta ''deraind'' de pe trasa ideala cu asfaltul izbindu-se de un auto-tir. Cauza : Suspensia total DEPASITA standardelor de azi, fara pic de SIGURANTA SI MANEVRABILITATE. ESP-ul pus pe o astfel de masina este DEGEABA daca constructia suspensiei este de Dacia 500 .
http://www.trafictube.ro/accident-live-milcoiu/
@Andy
1.6-le cel anemic de 110 cai clasat Euro 6 ( adica i-a mai taiat din elan si mai mult ) si 1.5DCI sunt motoare mai mult decat perfecte pt o masina cu o arhitectura semi-low-cost . Pe spate avem punte rigida ajutata de niste brate stabilizatoare. La abordarea virajelor ceva mai dinamic spatele va ''dansa'' . 1.2 120 CP turbo pe o asemenea arhitectura e degeaba , la fel cum e si pe Clio , unde au preferat sa reduca mai mult din costuri optand pt tamburi pe spate in loc de discuri de frana. Rusinica Renault ! Aceeasi greseala au facut-o si francezii de la PSA cu Peugeot RCZ cand au imprumutat arhitectura lui 308 , care venea tot cu o asemenea solutie deloc caracteristica unei sportive. Cei care au testat RCZ au zis ca, daca masina ar fi beneficiat de o suspensie spate independenta cu reglaje sport, putea transforma RCZ într-un automobil cu adevărat perfect, care să-şi merite statutul de egoistă sportivă cu caracter .
Interiorul este mult mai elegant si HI-TECH decat Elantra, iar pe dedesubt bantuie o suspensie superioara Multi-link, fata de puntea semi-rigida CTBA de pe Elantra pe care ei o descriu foarte ''avansata'' . Dar in acest fel Elantra este de buget, iar i30 dedicat publicului tanar urban, ceva mai excentric. Abea astept sa o testez, pot sa pariez de pe acum ca este una dintre compactele cele mai manevrabile si confortabile din clasa, aici incluzand : Mazda 3, Honda Civic, Toyota Auris si C'eed , toate oferind o suspensie independenta pe spate si cu 5 brate pe fata .
Ultimele comentarii
19 in total