@Andy
''iar ala avea sigur undeva 90-110 km/h'' .....am tras o portie de ras :))))))....... Se pare ca n-ai trecut niciodata pe la Milcoiu, acolo unde ai restrictie fix inainte de 50km/h . La 90 -110 km/h tipul cu Octavia 3 era sub rotile tirului sau in prapastie. In aceea curba avea cel mult 70-80 km/h .
@mircea
Nu cred ca am o abordare anti-Skoda, mai de graba anti-bataie de joc. Cand pui grinda rigida pe o masina precum Octavia 3 in 2016!!!! si ceri 20 mii euro pe ea inseamna sa nu fii in toate mintile tu ca vanzator. Se vede cum Octavia doar a ''sters'' din mers auto-tirul, adica la o fractiune de secunde in care o suspensie de tip Multi-link ar fi putut pastra trasa ideala, o roata ramanand in permanenta in contact cu asfaltul. Dar vorb-aia cand confunzi ESP-ul cu Super Glue-ul si puntea rigida cu ceva ''adaptiv'' .... se ajunge la asta.
@@Tembeleus
Aici sunt total de acord. Octavia 3 se vrea a fii o compacta din zona superioara. De aceea nu contest ceea ce ai zis. M-am urcat in Megane sedan chiar la Mall Baneasa acum 2 saptamani ( daca esti din Bucuresti poate ai fost si tu ) .Meganul prezent era in varianta aproape full, zic aproape full fiindca in afara de trapa si jantele de dimensiuni generoase, avea full-leather la interior, si multe altele. Din pacate calitatea materialelor este sub Octavia . Doar bordul era moale, in rest panourile usilor erau plastic dintr-o bucata . Iar usile veneau doar cu o bucata de chedere , in loc de doua. In ceea ce priveste suspensia, tin sa te anunt ca doar variantele ce trec de 150 CP sunt superioare Meganului la acest capitol.
PS: Cine se uita atent la prima poza Automarket cu Rapid observa cu geamul custode al portierei spate al lui Rapid este drept cu muchia laterala, pe cand la Octavia are o inclinatie in sus .
https://www.netcarshow.com/skoda/2013-octavia/1024x768/wallpaper_11.htm
@mircea,
Imediat dupa impact, se observa perfect partea alungita de Octavia 3, din fata nu-ti dai seama daca-i Rapid sau Octavia, ambele abordeaza acel stil Matrioska. Important este ca si la stiri s-a zis ca era Octavia 3. Dar nu asta era idee , ideea era constructia suspensiei ieftine care-i setata doar sa ''fie ieftina'' si atat.
@@Tembeleus. Imi cer scuze ca intervin intre dialogul cu tine si ''prietenul'' tau. Dar intre Octavia si Megane sedan nu este nici o diferenta : amandoua gandite low-cost, vezi clipul atasat .
Ultimele comentarii
19 in total