Din ce inteleg eu, Schumacher nu are nici o vina ca acum se face de kko... e vina lui Ross. El i-a zis ca poate depasi... Un lucru e sigur, problema nu este interpretarea regulamentului ci momentul in care FIA a anuntat echipele ca Safety car-ul va intra la boxe. Daca au fost anuntati inaintea ultimului tur atunci se intelegea ca se va retrage in penultimul tur.
Problema este ca nu s-a intamplat asa. De aici si confuzia creata. Sunt 2 articole in regulament: 40.7 si 40.13. Ultimul este si cel citat de Daniel in articol. Ross se bazeaza pe primul, care se aplica numai in cazul in care SC nu se retrage in ultimul tur.
Acum, presupunand ca Ross are dreptate si a fost anuntat gresit, el nu a observat asta? Adica el nu se bazeaza pe fapte ci pe o hartie???
Nu sunt fan Schumacher, dar chiar nu e vina lui, daca i s-a spus ca poate depasi, a depasit. Ross i-a luat punchele lui Schumacher, nu FIA sau Hill sau mai stiu eu cine.
nu inteleg de ce va certati atat??? depasirea este sub investigatie momentan, deci un pic de rabdare...se pare ca pentru voi este mai evident decat pentru comisarii de cursa (printre care si D. Hill).
Motorul 3.0d nu a luat niciodata distinctia "Motorul Anului". Faceti o mare confuzie, motorul premiat(2005,2006,2009) este cel twin turbo de pe 3.5d ( ex 3.0sd ) si nu la general ci la categoria 2,5-3 litri.
Ultimele comentarii
127 in total