Teoretic, ai sanse mai mari sa te intalnesti cu Elvis decat sa vezi tehnologia asta pusa vreo data pe vreo masina. Ce te faci daca vrei sa te uiti in oglinda? Asta este numai o demonstratie de tehnica, jos palaria, dar fara nici o aplicatie reala in domeniul auto. Parerea mea...
Este stupid de scumpa masina... radical sr8 este de vreo 10 ori mai ieftina si "road legal" si scoate si timp mai bun pe nordschleife!!! Ce conteaza ca e construita pe sasiu de masina de cursa... asta era si ideea, ca doar nu faceau pe sasiu de monovolum cu 7 locuri;) Intr-adevar, Ferrari e Ferrari, dar pentru o masina dedicata exclusiv circuitului este aberant de scumpa si nici nu face treaba cel mai buna.
Daca tot dai link-uri cu reprize cronometrate, spune-ne te rog si in ce treapta de viteza se intampla treaba, nu de alta, dar este ESENTIAL. Eu personal nu stiu L. Germana, poate ca scrie... ca sa iti explic de ce conteaza asa mult: BMW 123d coupe 80-120 km/h in treapta IV - 5,5 sec( cifra oficiala bmw.com ). Iar In ultimul link dat de tine, cel din AMuS, Porsche 911Gt2 - 7,1 sec, dar nu se cunoaste in ce treapta...banuiesc ca a VI-a. Legat de link-ul din autobild... fii sigur ca TT-RS nu scoate 3,3 in a VI-a, ar insemna ca in a III-a da cu minus;)
@mr.f1:Sa ma scuzi dar nu ma pot abtine... Ora de gramatica: Stai jos, 4!
on topic: Sunt convins ca isi revine, dar fara pretentii anul acesta. Sa vedem cum e cu sasiul nou.
Da domne da, mama ei de natura! Ei cred ca numai pe ei si pe asfaltul din fata lor a plouat. La cat au recuperat Alonso si Hamilton, cred ca nici nu au stiut ca ploua afara... Ghinion.
Ultimele comentarii
127 in total