1. Lipsa informatiilor concrete:
Daca am fi postat pe site-ul oficial Jameron principiul exact
de functionare si manipulare a puterii, Noi toti nu mai eram aici
sa comentam, intrucat inventia era furata.
2. Nu este inventie ci o imbunatatire:
Gresit, CVT nu este o inventie si nici o imbunatatire, este de fapt un mare drawback
si o consideram inventie deoarece a fost inventata de DaVinci acum 500 de ani.
3. Daca era posibil, o faceau deja marile companii:
Gresit din nou, "marile companii" platesc oameni ca mine sa impinga presigiul si tehnologia. Si asa cum cineva a spus la un moment dat mai sus, aproape toate inventiile au fost inventate de oameni necunoscuti si saraci.
4. Transmisiile, motoarele si cutiile actuale au deja randament 100%:
Jameron MVT incorporeaza parti in miscare, care amplifica PUTEREA FINALA, printr-un principiu secret deocamdata, componente care manipuleaza injectia in fiecare milisecunda, ce depinde direct de starea MVT din acelasi timp, Sisteme ca 294 Active si 294 Angle, Multi-Purpose Transmission Control (MTC), Central Unit (CPU) si foarte multe sisteme ce nu pot fi inca dezvaluite. Toate acestea reusesc sa faca o echipa in cutia MVT si sa progreseze catre performanta.
5. Oricum era motoarelor cu ardere interna a luat sfarsit:
Societatea este manipulata, cand Tesla roadster a fost lansat nu a primit aprobare, deoarece
consuma foarte putin curent electric. De ce? pentru ca petrolul nu ar mai fi profitabil. In primul rand Jameron MVT aduce performante paradoxale oricarui sistem mecanic! Nu conteaza principiul de functionare. In al doilea rand MVT poate fi montat pe orice si intelegeti ca motoarele cu ardere interna sunt si vor fi indispensabile multe decenii de acum inainte, si nu vorbesc de automobile.
6. Orice critica, negativa, este postata din nevoia de superioritate romaneasca.
7. Orice incurajari sunt binevenite, si va multumesc pentru ele!
8. Ne vedem in curand!
Ultimele comentarii
1 in total