Numai in Romania unde s-au emancipat posesorii de dacii si au sarit in japoneze si li se pare ca sunt multi ani inaintea tuturor este atat de supraevaluata aceasta marca , nu are nimic special , si totusi snobul roman documentat la "radio shantz" plateste preturi umflate cu nesimtire pentru marea si mult trambitata calitate toyota , tin sa va amintesc un vechi proverb romanesc - la pomul laudat ...
Incet incet o sa invete si romanii care este diferenta intre marketing excelent si o masina excelenta , fiecare pe portofelul si pielea lui .
Butoanele din stanga volanului sunt jenante , iar plasticul ala de pe consola vopsit e cam kitschios , cat despre motoare platesti taxare la motor 2.2 si ai rezultate sub motorul diesel 2000cmc de la BMW . A fost motorul diesel al anului in 2004 dar au trecut deja 7 ani care nu se vad in progrese .
Kartingul este extrem de distractiv dar in acelasi timp foarte tehnic , si se piloteaza total diferit fatade orice alt gen de masina de curse , in primul rand datorita faptului ca lipseste suspensia , iar transferul de masa se produce mult mai brusc prin torsiunea controlata a sasiului si pentru a stapani arta virajului in karting trebuie sa ai simturi extrem , extrem de fine .
Probabil ca era 1.9dci si nu TDI , si daca mergi in blana sa depasesti tot ce misca pe drum cu motor de 2000 nu ai cum sa ai mediu de 3.1 , poti sa scoti de 3.1 dar trebuie sa mergi ca tximetristii.
Asa ca lasa povestile .
" forţele fiind transmise de la roată la elementele de amortizare printr-o serie de tije speciale"
Acele tije speciale au denumire tehnica - tiranti , bielete .
Ultimele comentarii
342 in total