Nu prea inteleg mare lucru din imagine.
Sistemul ar putea fi un avantaj, dar la nivelul meu de cunoastere, evacuarea cu cat este mai dirijata si indirecta pierde din eficienta, acum ma gandesc ca poate fi si un mare dezavantaj si un posibil motiv pentru un sezon ratat.
In acest caz VW va deveni numarul 1 cu aportul Mazda ... he he ... ce ti-e si cu raportarile astea , am o idee .
De ce nu fac toti producatorii un mare grup mondial , astfel vor fo toti numarul 1 , nu e mai bine asa ?
:))))
"Diametrul mai mic al cilindrilor micşorează suprafaţa de contact cu segmenţii şi reduce frecările şi pierderile interne ale motorului"
Asta de unde ati scos-o ?
Din moment ce cursa este mai mare eu cred ca suprafata de contact intre piston si segmenti este mai mare , cursa a crecut de la 75 la 90 mm, iar diametrul pistonului a scazut doar 5 mm.
Mazda 6 nu are nici un fel de legaturi cu Ford , dar Mazda 3 ?
Daca intra si Mazda in acel grup , Renault va deveni producatorul mondial numarul 1 :))))
Ultimele comentarii
342 in total