Ce ai spus tu poti face cu un break 4x4 de clasa compacta superioara sau medie, care este mai ieftin si la achizitie si la intretinere si la utilizare. UN break 4x4 are mai mult spatiu cu siguranta, sta mai bine pe sosea cu siguranta, dar unde pierde ? Pierde la capitolul imagine, si anume imaginea creata proprietarului, de om POTENT.
Daca acel proprietar chiar are nevoie de performante OffRoad , acolo unde o masina normala de familie 4x4 nu face fata nu cumpara o jucarie de asta , ia o masina 4x4adevarata, ce nu se poate spune despre multe dintre aceste SUV-uri,
Modul arcade nu are nici o legatura cu realitatea la simulare auto, desi cine reactioneaza pe sosea ca intr-un arcade are sigur probleme psihice, nu cred ca ar lua testul psihologic pentru permis.
In schimb simulatorul adevarat auto, au fost cateva realtiv bune si pe piata, disponibile tuturor, imi vine in minte NFS Porsche, pot aduce un plus de finete, anticipatie in reactii, dar atentie, simulatoare bune si jucate in acest scop, in scopul rafinarii capacitatilor, doar de asta se "joaca" si pilotii F1 toata ziua si iau si bani pentru asta .
Singurul motiv pentru care un roman renunta la o masina utila cu costuri mai mici pentru un SUV mai costisitor si mai putin practic este EGO , care trebuie egalat de dimensiunile masinii .
Nu ? Altfel te simti cand iti coboara pitzipoanca din SUV , si altfel te simti cand parchezi pe doua locuri in fata blocului sau la supermarket , te simti ROMAN adevarat .
Asta e motivul.
Ultimele comentarii
342 in total