Sunt bucuros ca SAAB nu a murit. Traiasca SAAB. Este o marca mult prea buna ca sa fi fost aruncata la gunoi de GM. Mult succes Spyker si sa speram ca vom vedea tot mai multe SAAB-uri pe drumuri.
PS: ca sa vedem partea plina a paharului, cred ca totusi cu aceasta telenovela intre GM si SAAB pana la urma marca suedeza a castigat in popularitate.
Bine, fie... Anvers, Antwerp...whatever. Dar ce importanta are numele pentru cei 2300 de oameni care o sa ramana fara loc de munca? Comentezi de dragu de-a comenta. Du-te pe un site cu articole despre folosirea limbii romane.
ON TOPIC: acum cateva minute am fost pe pagina Buick si am vazut ca au in plan pt aceasta primavara lansarea modelului Regal, care de fapt este Opel Insignia. S-au putut chinui cei de la Opel sa scoata un model de succes, acum astia de la GM ca bonus pentru reusita lor le inchide o fabrica in Europa si lanseaza in State Insignia sub marca Buick.
Dupa ce si-au batut joc de Opel si SAAB nu pot decat sa spun RUSINE GM!!!
Ne puteti da informatii de ce se retrag cei de la Seat? Au probleme financiare, cei de la VW vor sa vina cu propria masina?
La BMW nu inteleg ce se intampla. Dupa F1, s-au retras si din WTCC. In DTM nu mai concureaza de foarte multi ani. Cum de o marca cu o astfel de "imagine sportiva" nu se implica mai intens in sporturile cu motor?
Ultimele comentarii
371 in total