Ma bucur ca Dieter Zetsche ramane mai departe la conducerea Mercedes. De cand a preluat functia de la Jurgen Schrempp automobilele Mercedes au inceput sa aiba mai multa personalitate si calitate a fabricatiei mai buna. Parteneriatul cu Chrysler nu le-a adus prea multe beneficii, iar Dieter si-a dat seama de acest lucru, iar intr-o conferinta de presa de acum vreo 2 ani chiar spunea ca Mercedes se orienteaza din nou spre a oferi produse fiabile asa cum au fost intotdeauna cunoscute. Stim foarte bine ca gama Mercedes produsa in perioada 1999-2004 au avut destul de multe probleme legate de fiabilitate, insa lucrurile s-au schimbat in bine de cand a preluat fraiele Dieter Zetsche. Sper sa reuseasca sa isi duca la indeplinire toate planurile pe care le are cu privire la Mercedes.
PS: stiati ca Dieter Zetsche s-a nascut in Turcia si lucreaza la Mercedes din 1976...wow...34 de ani in aceeasi companie.
Lucrand de multi ani in domeniul pieselor auto am ajuns sa cunosc foarte bine diferenta intre produse contrafacute si produse de origine. Problema in aceste prezentari este ca se subtilizeaza un mesaj prin care doar piesele de origine ar fi cele mai bune, insa este o MANIPULARE TOTALA. Majoritatea produselor de origine sunt facute de alti producatori, iar constructorul de masini isi pune la dispozitie ambalajul. De ex.: bratele de suspensie la modelele VW-Audi sunt produse de catre Lemforder, insa dupa finalizarea productiei, cei de la Lemforder folosesc un flex (nu e de ras, asa se intampla) si sterg codul si sigla Lemforder lasand stantat doar codul VW-Audi. Stiati ca filtrele Ferrari sunt produse de firma italiana Tecnocar?
Acum, revenind la subiectul articolului, sunt intradevar produse contrafacute atat din China, Taiwan, Turcia etc...si din Romania. Dar acestea se gasesc pe piata mai mult la negru iar magazinele de piese auto care cat de cat doresc sa se respecte, cu siguranta nu comercializeaza astfel de produse, plus ca daca ai un control de la RAR te-ai ars. Se leaga de absolut orice si ei stiu exact ce elemente de identificare trebuie sa contina produsele aftermarket pentru a se putea verifica autenticitatea acestora.
Problema in aceste prezentari este ca testele sunt putin ciudate...cel putin la cel de franare...nu vezi o diagrama in timp real, sa se vada forta de franare, sa se fi facut o comparatie directa cu 2 modele identice dar echipate cu placute diferite etc.
Niste snobi...nu era mai bine sa vanda masina si sa ia pe o gramada de bani? Un DB6 nu se vinde cu 10.000 de euro. Si culmea, mai vrea sa faca din Aston Martin un model ecologic. Parca si vad: "Noul Aston Martin ...DB Prius" :))...suna tare aiurea
Cred ca este o intrebare pertinenta. Nu stiu cum se face dar intotdeauna se gaseste cineva sau ceva care sa contesta pe altcineva sau altceva.
Intrebarea ar fi urmatoarea? AU DREPTUL SI AUTORITATEA SA IA LA INTREBARI PE CEI DE LA SPYKER?
Am incercat sa aflu mai multe despre asociatia asta insa se pare ca website-ul lor nu functioneaza...o fi venit vreun rus si l-o fi spart :))
Ultimele comentarii
371 in total