Nu spun ca nu m-as bucura sa fie asa, dar e mult mult prea devreme ca sa fie trase astfel de concluzii. Eu spun ca cei de la AMS s-au pripit. Pe ce baza ar putea stii diferentele intre nivelurile de putere ale motoarelor...nu cred ca astfel de informatii "rasufla" in piata.
Am spus, m-as bucura enorm sa fie asa, dar nu cred. Eu spun ca mai bine sa asteptam cel putin testele din iarna, altfel se vorbeste aiurea.
@Sebastian - era bine daca ne puneai la dispozitie si niste cifre...nu de alta, dar ne putem face o idee mai buna despre situatie. Stiu ca newsletterul care l-ati primit de la Autonews contine aceste date. Hai ca le scriu eu in locul tau.
Vanzari luna Iulie: MB - 116.790 unitati, BMW - 128.594, Audi - 131.300.
Total 2013: MB - 811.227, BMW - 932.848, Audi - 911.800
Vezi, nu era asa greu ;)
Ar fi bine sa va documentati inainte de a lansa acuzatii. Intradevar motoarele sunt de origine Renault, insa sunt aduse la specificatii tehnice conforme cu cerintele Mercedes. In limbaj simplu, nu sunt identice. De ex. motorizarea 1,5 dCI (1461 cmc) are in "configurare Renault" 90 CP, si 220 Nm. In configurare Mercedes, acelasi motor are 109 CP si 260 Nm...cred ca e destul de semnificativa diferenta.
Nici mie nu imi convine sa vad Mercedes-uri cu motoare Renault, de fapt am criticat de la bun inceput aceasta alianta, insa globalizarea nu scapa niciunui brand (vezi parteneriate intre BMW-Peugeot, Aston Martin-Toyota!!! si multe altele).
Cum adica "dezvoltarea motoarelor este interzisă în perioada 2014-2020"? Astia-s sanatosi la cap? Formula 1 tocmai asta a reprezentat intotdeauna...DEZVOLTARE SI INOVATIE. Vor fi doar 4 producatori de motoare (nu stiu de Cosworth)...nu este ca si cum echipele vor avea de suferit financiar deoarece constructorii lucreaza la dezvoltarea propulsoarelor.
Formula 1 isi va pierde din fanii "traditionali" daca toate aceste regulamente continua sa puna bete in roate dezvoltarii si inovatiei. Nu as fi deloc surprins ca in 2-3 ani sa apara o noua competitie concurenta cu Formula 1...chiar nu as fi surprins deloc. Toate fondurile astea de investitii impreuna cu FIA, au trimis aceasta competitie in tot felul de parti ale lumii care nici macar nu au o traditie in ale motorsportului sau ale automobilismului in general (i.e. Bahrain, Abu Dhabi, Singapore etc.) iar in Europa, circuite de legenda, frumoase, incitante nu mai au loc, desi publicul "expert" tot pe batranul continent se afla.
Am mai spus si cu alte ocazii: APLICAREA legii este mai importanta decat modificarea legii fara aplicarea ei. Poti sa faci amenzi de 1 mil. de euro pt 10 km/h peste limita legala, ca daca nu se aplica legea, tot degeaba.
Politistii trebuie sa devina proactivi in trafic, sa nu mai stea doar la panda pentru viteza. Si radarele trebuie sa functioneze, nu vreau sa se inteleaga gresit, dar nu este singura modalitate de a sanctiona soferii indisciplinati.
Dar e greu, pentru ca si Politia incalca legea in trafic de multe ori, iar atunci ceilalti participanti la trafic de ce sa se disciplineze.
Eeee...sunt multe de facut...
PS: nu inteleg ce naiba se face acum la scoala de soferi, dar soferii incepatori parca sunt de pe alta planeta in trafic...si acolo trebuie lucrat...
Ultimele comentarii
371 in total