Astăzi am citit un articol pe net în care noul prezentator principal Chris Evans dă la rațe pe circuitul de la Laguna Seca, după ce s-a dat jos dintr-un Audi R8 V10 Plus condus de Sabine Schmitz. Partea asta poate părea de neprofesionalism sau poate fi exploatată de cei de la BCC ca un promo al noului format al emisiunii.
https://www.carthrottle.com/post/sabine-schmitz-made-chris-evans-sick-during-top-gear-filming/
Eu sper să nu dezamăgească BBC-ul și să scoată un show pe cinste.
În ceea ce-i privește pe urangutan, hamster si Captain Slow, nu mai pot de nerăbdare să văd ce tâmpenii vor mai face și cum vor lua la mișto BBC-ul...sunt sigur că nu se vor abține!
@Vianu - TopGear nu trebuie (sau mă rog, poate acum e la trecut, adică nu trebuia) luat în serios. Pentru cine dorea un test obiectiv cu o mașină avea opțiunea altor show-uri auto precum Fifth Gear sau Auto Motor und Sport, sau YouTube (Chris Harris, Head to Head etc.). Spune-mi te rog câte femei se uită la show-urile serioase cu și despre mașini? Puține, foarte puține (ca reclama). În schimb Top Gear a adus in fața televizoarelor multe femei care nu au nicio pasiune pentru domeniul auto, tocmai pentru că era altceva, nu erau plictisitori cu detalii tehnice și cifre seci.
Ca un fan sunt mândru de aceste rezultate, însă în același timp îmi doresc să știu că această creștere a producției nu va duce la o scădere a calității. Oricum, mai este mult până la finalul anului, așa că să nu ne îmbătăm cu apa rece.
Eu le urez succes celor de la Renault. Deși vor fi rivalii Mercedes, o competiție nu poate fi atractiva decât atunci când există și concurență pe măsură. Mercedes, Ferrari & Renault pot readuce nivelul Formulei 1 acolo unde îi este locul.
Doar că mai avem un Bernie care nu vrea nicicum să se retragă frumos și să lase pe alții mai tineri și mai lucizi să preia frâiele acestui sport atât de iubit.
@mircea - multumim! nu ma supar pentru ca mi-ai sters comentariul deoarece nu avea nimic in comun cu subiectul abordat in articol. Eu doar sper ca oamenii care comenteaza aici sa nu mai fie asa de hateri si nesimtiti, fiind ascunsi in spatele tastaturii si dovedind o imaturitate crasa.
@inoxerabil - desi sunt un fan Mercedes-Benz, mie imi place sa fiu obiectiv si sa recunosc ca printre minunatiile scoase pe banda rulanta, Mercedes-Benz a tras si gherle. Personal consider ca MB100 este o jena de masina, apoi C-Sport Coupe, Vaneo (bazat pe prima generatie A Class), 130H (1934), prima generatie A-Class.
Ca esecuri manageriale, consider ca alianta cu Chrysler a fost cea mai proasta. Acesta este si motivul pentru care modelele din perioada 1998-2004 au avut si cele mai multe probleme, atat din punct de vedere al fiabilitatii cat si al calitatii asamblarii si al materialelor. Spun 2004 fiindca din acel moment si-au dat seama ca alianta nu e sanatoasa pentru niciuna dintre parti si au inceput sa ia masuri pentru remedierea problemelor. Daimler a dorit sa scoata profit cu tripleta Chrysler-Dodge-Jeep si din acest motiv au investit exagerat de multi bani, neglijand in acelasi timp cea mai importanta marca a grupului: Mercedes-Benz. Sincer, m-am bucurat nespus de mult cand mariajul Daimler-Chrysler s-a destramat. Rezultatul acestui mariaj a fost ca Mercedes a pierdut foarte mult teren in fata rivalilor directi Audi si BMW iar revenirea a durat mai bine de 10 ani.
Ultimele comentarii
371 in total