De lăudat atitudinea celor de la Nokian, însă cu rezerve. Această iesire nu face decât să aducă cu sine o serie noua de întrebări:
- de ce nu au ieșit să spună aceste lucruri atunci când au observat că se întâmplă?
- de ce nu au anunțat autoritățile în domeniu despre aceste practici?
- de ce nu nominalizează editurile care au făcut sau mai fac astfel de practici?
- cum va acționa mai departe Nokian în această luptă a curățirii domeniului auto de aceste multe manipulări, minciuni și falsuri?
La multi ani BMW! Respect!
Dedicatia celor de la Mercedes-Benz mi se pare foarte faina!
https://www.facebook.com/MercedesBenz/videos/10154001739121670/
Precum a spus si Vianu, BMW seria 8 era un GT, o masina care chiar si in ziua de astazi intoarce priviri si nu neaparat un model de lux. Modelul Mercedes SEC (caroserie C126) sau Mercedes CL (caroserie C140) nu au avut niciodata un rival de la BMW, adresandu-se unei alte clientele decat marca bavareza. Am mentionat aceste doua modele pentru ca acestea au fost disponibile in perioada de comercializare a seriei 8.
Personal, consider ca 850CSi este unul dintre cele mai reusite BMW-uri, atat din punct de vedere tehnologic (limitandu-ne la perioada productiei) cat si din punct de vedere estetic, iar pretul cu care se vinde pe piata second-hand intareste acest lucru.
Este cumva o greseala la sfarsitul articolului? Ati mentionat ca "inspectorii RAR au reţinut 772 de permise de conducere". Din cate stiu, doar Politia poate retine un permis de conducere.
On-topic: din nefericire mentalitatea este foarte ciudata - vrem masini tari, sa impresionam, sa ne dam "jmekeri", dar nu avem bani nici de placute de frana. Masina nu este un moft - neintretinuta corect devine un pericol public. Trebuie continuate astfel de actiuni, asta inseamna in cel mai pur mod PREVENTIE!!!
Ultimele comentarii
371 in total