@Seriff - partial sunt de acord, dar multe comentarii nici nu isi au sensul si nu ajuta cu absolut nimic. Din contra este un razboi continuu Edikkk (care isi face bine treaba de troll) vs restul.
In schimb sunt total de acord cu tine ca este o propaganda masiva impotriva motoarelor termice. Sunt de asemenea cu totul impotriva unor ONG-uri care isi permit sa faca politica de stat sau de business. ONG-ul asta in 2017 avea cifra de afaceri (ce ciudat suna ca un ONG sa aiba cifra de afaceri - deci pana la urma banii conteaza) de vreo 8,3 mil € (sursa: https://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Umwelthilfe).
Ce este insa absolut naspa, si aici vad un esec al doctrinei socialiste din UE, este ca mare majoritate a fondurilor primite de multe ONG-uri de genul asta sunt de fapt din taxele si impozitele platite de noi toti. Iar in articolul asta puteti afla mai multe despre cum se finanteaza DUH (sorry, e in germana): https://www.kfz-betrieb.vogel.de/fuer-diese-projekte-kassiert-die-duh-fast-5-millionen-euro-vom-bund-a-696702/
Adica tu esti un ONG (Organizatie Non-Guvernamentala) dar te finantezi din bugetul national, local, european. Pai de ce? De ce sa nu fii atunci firma privata care depune proiecte si poate sa le castige, si sa platesti la randul tau taxe si impozite. Am extras din articol, un pasaj care exprima aceleasi nedumeriri: "Mario Mieruch, care a depus moțiunea în Bundestag, și-a exprimat îndoielile atunci când a fost întrebat de "kfz-betrieb". "Am avut impresia că multe asociații și organizații mici, cu titluri pompoase de proiecte științifice, fac cumva același lucru, dar fiecare își bagă în buzunar fonduri pentru sine. Multe dintre ele par a fi un uriaș magazin cu autoservire", spune politicianul neafiliat. În opinia sa, acest lucru nu are adesea nimic de-a face cu munca științifică. "În cele din urmă, consumatorul este cel care plătește nota de plată, cu banii din impozitul pe subvenții, cu costurile de judecată pentru procesele de mediu, cu posibile impozite mai mari pe uleiurile minerale sau cu amenințarea de întrerupere a subvențiilor pentru motorină - dacă se poate numi așa ceva -, cu interdicții de circulație sau cu pierderi mari de valoare", spune Mieruch."
PS: @sheriff - (si) asemenea comentarii ma astept sa gasesc aici, in care putem sa contribuim si sa expunem idei, nu sa dam cu barosul in preferintele altora
@dCi - subscriu la primul tau comentariu
@automarket - pe langa faptul ca mare parte din stirile din industria auto au fost inlocuite cu clipuri youtube, aveti o mare problema cu moderarea comentariilor. Sunt cativa utilizatori care sunt adevarati trolli si nu aduc nimic constructiv prin comentariile lor...acest site a devenit o troaca pentru niste frustrati si neintelesi, insa in schimb ne afecteaza pe toti ceilalti care doar dorim sa fim la curent cu domeniul auto si eventual sa aflam detalii interesante si din partea altor utilizatori. Dar din pacate nu avem loc din cauza diareei de trollisme si de comentarii total deplasate, care nu mai au nimic de a face cu topicul site-ului. Imi pare rau Automarket, dar daca nu vei face schimbari, in curand vei stinge lumina.
Ce cursa superba! Foarte bucuros pentru dubla McLaren si locul 1 pentru Ricciardo. McLaren avea nevoie de o victorie, avand in vedere progresele din ultimii ani, iar o dubla a venit ca un bonus :)
Foarte aiurea accidentul dintre Verstappen si Hamilton. FIA trebuie sa interzica acele borduri ("sausage curbs"), nefiind pentru prima oara cand acestea provoaca incidente grave. Sistemul HALO l-a protejat enorm pe Hamilton, chiar daca roata dr. spate l-a lovit totusi putin. In schimb, nu sunt de acord cu penalizarea lui Max, nu cred ca era nevoie de asa ceva. Cum s-au exprimat si altii mai avizati decat mine, incidentul cu pricina poate fi catalogat doar un incident de cursa. Cine stie, poate stewarzii au vazut in analizelor altceva fata de ce ne-a fost prezentat la TV:
"During the hearing the driver of Car 33 asserted that the cause of the incident was the driver of Car 44 opening the steering after Turn 1 and “squeezing” him to the apex of turn 2. The driver of Car 44 asserted that the driver of Car 33 attempted to pass very late and should have given up the corner either by backing off sooner, or by turning left behind the kerb.
The Stewards observed on CCTV footage that the driver of Car 44 was driving an avoiding line, although his position caused Car 33 to go onto the kerb. But further, the Stewards observed that Car 33 was not at all alongside Car 44 until significantly into the entry into Turn 1.
In the opinion of the Stewards, this manoeuvre was attempted too late for the driver of Car 33 to have “the right to racing room”. While Car 44 could have steered further from the kerb to avoid the incident, the Stewards determined that his position was reasonable and therefore find that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the incident.
In coming to the penalty the Stewards emphasise that they have only considered the incident itself and not the consequences thereof.”
Cred ca Max a fost prea optimist in incercarea de a-l depasi pe Lewis, dar in acelasi timp personal nu cred ca se impunea penalizarea.
In ce priveste restul pilotilor, Bottas a facut o cursa superba - plecarea de la Mercedes a luat presiunea de pe umerii sai si a reusit una dintre cele mai bune curse ale lui din acest an. Perez are un sezon sinusoidal: o cursa buna, doua proaste...e greu de inteles ce se intampla la RBR...e vina pilotului, a set-up-ului masinii?...greu de spus. Ferrari a avut o cursa decenta, Leclerc si Sainz aratand destul de bine. Russell din nou aduce doua puncte celor de la Williams, si ceea ce s-a crezut a fi doar un foc de paie (punctele de la Hungaroring) se dovedeste a fi de fapt o evolutie foarte buna a celor de la Williams.
Lasati-l in pace pe Edik, ca oricum nu o sa-i schimbati nici atitudinea, nici intelegerea, nici ideile.
Ce nu spune articolul in schimb este si posibilul pret la care se va comercializa un astfel de model. In momentul de fata, Hyundai Nexo se vinde in Germania la pretul de 78.000 € (cu tot cu TVA). Din asta se mai scade sigur un eco-bonus de cateva mii de euro (nu stiu cat e in Germania) si tot ramai cu un pret de 70K €.
La fel este si cu Toyota Mirai. In Austria are un pret de pornire de la 59,9 K € din care mai scazi 5K bonus de la stat. Deci pretul pleaca de la 54,9 K pentru o Toyota!
Este foarte mare un asemenea pret, chiar si pentru nemti si austrieci.
Nu ma astept ca Vision FK sa fie cu mult mai ieftin. Mi-e teama ca daca tehnologia nu va avansa suficient de mult incat sa coboare semnificativ costurile, masinile pe hidrogen vor fi doar un vis pentru multi ani de acum inainte.
Ultimele comentarii
371 in total