@Inexorabil - nu cred ca se va asemana cu Buick. Dar inteleg ingrijorarea, insa nu cred ca vor semana prea tare in ansamblul masinii...eu asa sper. Ramane sa asteptam pozele finale :)
Legat de acelasi concept de grila de pe GT3, aici este putina istorie la mijloc. Aceasta grila a fost folosita inca de la inceputul anilor pe mai multe modele de cuse. Un moment special totusi a fost in 1952 cand aceasta grila a fost folosita pe un Mercedes 300SL W194 in cursa Panamerica, iar actualul Mercedes-AMG GT3 se vrea a fi un urmas al acestui model: https://mercedes-benz-publicarchive.com/marsPublic/en/instance/ko/3rd-Carrera-Panamericana-1952.xhtml?oid=7705
Nu cred ca Mercedes va adopta acest model de grila si pe alte modele, aceasta grila fiind adresata exlusiv modelelor super-sport.
Dar intradevar, ca un fan al marcii sunt dezamagit oarecum de calea de design urmata de catre Mercedes, in special pentru modelele consacrate, anume C, E si S. Precum spunea un articol Automarket, prea mult indigo strica. Clasa S a surprins foarte placut cu designul lansat pe ultimul model W222, sa spunem ca C W205 oarecum din cauza dimensiunilor mai reduse poate fi delimitat de S, insa dupa ce a aparut si E-ul cu exact acelasi design, am fost foarte dezamagit. Nu spun ca e urat, dar s-a pierdut acea individualizare a modelelor. Sa nu ma inteleaga lumea gresit, modelele Mercedes sunt deosebit de frumoase, dar au ajuns sa semene foarte mult intre ele, si chiar un ochi bine antrenat are nevoie de anumite repere pentru a le delimita.
Daca in trecut am blamat Audi pentru copy paste exagerat, acum am ajuns in acelasi punct si cu Mercedes :(
Unii vor spune ca acelsi exercitiu de design a fost si in anii 80-90, cu W201, W124 si W 140, dar diferentele intre aceste modele erau totusi mult mai mari si erau multe elemente prin care se puteau diferentia intre ele.
Sa vedem cum va arata noul Maybach, care sper sa fie o oaza de schimbare in peisaj :)
Cand mi-am cumparat masina anul trecut, cel care o folosise inainte avea niste centuri de siguranta false (doar acele capete) introduse in locasul special, ca sa minta senzorii si sa poata folosi masina linistit fara sa-si puna centura. Nu mai trebuie sa spun ca imediat ce m-am urcat la volan, chiar si pentru drive test, am dat prostiile alea jos si mi-am pus centura. Eu am inceput sa port centura inainte sa apara obligatia purtarii acestora.
Ramane in schimb o foarte mare problema cu purtarea centurilor la locurile din spate. Foarte multe persoane nu o fac. Am prieteni care se uita la mine crucis cand ii rog sa isi puna centurile in spate.
Cand am circulat cu taxiul, de multe ori am gasit centurile de siguranta din spate ascunse, iar de alte ori taximetistii se minunau ca imi pun centura si imi spuneau ca nu e nevoie, ca nu ne opreste nimeni.
Este vorba in primul rand de recunoasterea vulnerabilitatii noastre in fata pericolelor din jurul nostru. Cunosc un caz, in care o cunostinta de-a mea nu a purtat centura, a avut un accident foarte grav, a fost aruncat din masina si a supravietuit, desi a ajuns in coma la spital si mai apoi a suferit multe operatii. El spune ca daca avea centura murea iar de atunci nu si-a mai pus niciodata centura. Eu nu sunt de acord cu logica asta si cred ca este iresponsabil, dar poate ca experienta traita l-a facut sa aiba convingerea asta.
Oricum, un alt subiect interesant legat de centuri. Ce ne facem ca sunt magazine (si online) unde se gasesc "centuri false". Cat de legale sunt acestea? Doar o simpla cautare pe google si gasim imediat. Oare nu pot fi ele confiscate de autoritati?
Apropo, aceeași problemă și la centura Clujului, unde un ditamai dealul putea fi traversat frumos de un tunel și ieșea mai ieftin decât toate lucrările de reparații, de excavare și consolidare a dealului.
Ultimele comentarii
371 in total