@Automarket. O clarificare, va rog. Nu este specificat in articol daca vorbitul la telefon folosing handsfree se incadreaza in aceasta abatere, insa in articolul scris pe website-ul Auto Express este specificat mai clar: "Texting, making phone calls without a hands free kit or checking social media accounts will incur a £200 fine and six driving licence penalty points from 2017."
De asemenea, conform articolului scris pe Automarket, este specificata o statistica, insa aceasta nu este de asemenea foarte clara, deoarece se poate considera ca sunt incluse si convorbirile cu hands-free, iar in articolul de pe Auto Express este multe mai clar: "A third of drivers surveyed admitted they've used a mobile for calls - and not with a handsfree system - while one in five admitted they'd sent a text, e-mail or posted on Facebook, Twitter and Instagram. "
In rest, total de acord cu astfel de masuri! Desi sunt foarte strict cu folositul telefonului la volan, trebuie sa recunosc ca mi se intampla si mie sa mai calc pe bec, rar, dar se mai intampla, insa ce nu fac niciodata este sa scriu mesaje! :(
Ce nu pot intelege absolut sub nicio forma, este vorbitul la telefon a celor care prin meseria lor sunt tot timpul la volan (taximetristi, soferi de autobuz, transportatori de marfuri - mici si mari etc.) si pe care ii vad deseori cu telefonul la ureche! Nu pot intelege de ce naiba nu isi instaleaza un hands-free kit pe masina, sau sa isi cumpere naibii niste casti cu bluetooth sau cu fir.
@inexorabil - pleiada de modele care inunda piata, de la toti producatorii, duc la limitari in exprimarea designului. Sa nu uitam cateva aspecte importante: 1) traditia marcii 2) restrictiile legislative 3) restrictiile inginerilor
La marcile care se respecta (nu discutam aici de modelele exotice), in special BMW si Mercedes, de-a lungul zecilor de ani au pastrat oarecum aceeasi idee de design (mai mult sau mai putin) la aproximativ toate modelele. Daca te uiti la un Mercedes din 2016 sau un Mercedes din 1960 le recunosti instantaneu. La fel si la BMW, identitatea cu grila fata impartita in doua segmente este trademark-ul lor...chiar si pe modelele i intalnesti acest element (foarte important) de design. Sa nu uitam de Alfa Romeo, un alt exemplu interesant.
La alte marci, mai de volum, aceasta identitate se schimba la anumite intervale de timp (Peugeot anii 90, anii 2000, Ford anii 80, 90, 2000, Renault anii 90, in prezent si exemplele pot continua).
La fel si prietenii tai americani, care la fel au deja o identitate foarte clara in piata. Mie mi se par cei mai de luat in seama producatori americani (ma refer la Cadillac), restul sunt de duzina. Lincoln se vrea si el acolo, dar parca nu au reusit asa de bine...sau cel putin asa am eu impresia.
Ultimele comentarii
371 in total