O cursa interesanta, plina de dueluri si momente tensionate.
Am remarcat totusi un pilot: Max Verstappen! Acest pusti trebuie sa isi bage mintile in cap! Daca vrea sa fie campion la un moment dat, nu va reusi acest lucru pana nu va avea mai multa intelepciune si maturitate. Nu mai are demult scuza ca este tanar si neexperimentat.
@eu - iti dau dreptate, este o oferta mult prea putina oferta din partea Chrysler. In acelasi timp, Dodge are o oferta mult mai bogata, chiar si cu un model pick-up truck. Nu cunosc simpatia pentru marcile Chrysler / Dodge dincolo de ocean, dar Chrysler nu poate supravietui cu doar doua modele.
In ceea ce priveste oferta Fiat, nu stiu daca Marchione si-a dorit o delimitare mult mai clara a modelelor si ma gandesc aici ca Alfa sa aiba oferta pentru modele de clasa medie si SUV, Lancia sa aiba oferta de modele premium (desi ma cam indoiesc ca le-a iesit) iar Fiat sa aiba modelele de clasa mini, mica si compacta. Nu prea imi dau seama ce vor sa faca cu Maserati. Ferrari nu are probleme, ei vor merge din inertie multi ani inainte, au o clientela foarte fidela si o imagine incredibila.
@Daniel Popescu - cu cursa ai urmarit??? Monoposturile Haas s-au retras fiindca la ambele intrari la boxe au avut probleme cu montarea rotii stanga spate (posibil lipsa presiune in pistol). In niciun caz nu au fost probleme cu propulsoarele Ferrari. Romain Grojean a declarat intr-un interviu la cald ca imediat dupa ce a iesit de la boxe a simtit o vibratie puternica de la trenul spate si a fost nevoit sa se opreasca.
Hamilton a facut o cursa foarte buna, dar a avut ghinion, sau mai bine zis Vettel a avut un noroc chior. Dar dezamagirea zilei ramane Bottas, care cu o masina net superioara din toate punctele de vedere nu a putut trece de Perez, Sainz si altii. In niciun caz nu e de nivelul Mercedes.
Cred ca aceasta victima este si un rezultat al "cursei pentru autonomie" (si nu, nu e autonomia tinutului secuiesc). Desi Volvo a vandut masinile celor de la Uber, ei nu sunt implicati in acest proiect de dezvoltare. Sursa: https://www.theguardian.com/technology/2017/nov/20/uber-volvo-suv-self-driving-future-business-ride-hailing-lyft-waymo
"The Geely-owned car company will provide the vehicles, while Uber will provide the yet-to-be-built self-driving system, which is currently under development by Uber’s Advanced Technologies Group."
Atat Volvo cat si Mercedes au facut front comun si au spun foarte clar ca tehnologia nu este deocamdata destul de matura pentru a pune in circulatie masini 100% autonome si vor mai trebui sa treaca ceva ani pana se va intampla acest lucru.
Uber este disperata sa faca pasi inspre condusul autonom, deoarece astfel poate evita falimentul (https://www.cnbc.com/2018/02/13/ubers-loss-jumped-61-percent-to-4-point-5-billion-in-2017.html), dar cred ca s-a avantat prea tare de aceasta data.
Ultimele comentarii
371 in total