Ce ar mai fi de spus, dupa ce s-a spus deja totul.
Ideea in sine, de a avea un pick-up premium nu este rea, este o nisa a unei oferte, dar modul in care au livrat este complet gresit.
Sper sa invete din asta si sa nu mai faca.
Se gasesc multi sa comenteze fara macar sa aiba o minima documentare despre subiect.
Hidrogenul este la fel de inflamabil ca si benzina. Si ce sa vezi, in industrie hidrogenul este folosit deja de zeci de ani, pentru ca tehnologia s-a dezvoltat astfel incat acesta sa poata fi produs, transportat si stocat in siguranta. Si culmea, in unele situatii hidrogenul nu este la fel de periculos precum combustibilii fosili, deoarece fiind cel mai usor element chimic, in cazul unei scurgeri, acesta pur si simplu se disipeaza in atmosfera.
Sunt foarte multe preconceptii legate de folosirea hidrogenului, dar la fel cum normele de productie, transport si stocare al benzinei si motorinei sunt foarte stricte, la fel este si cazul hidrogenului.
Hidrogenul este combustibilul viitorului, iar masinile electrice sunt doar un pas intermediar pana la perfectarea tehnologiilor auto cu hidrogen.
Mercedes trebuie doar sa aiba o masina fiabila, pentru ca legat de strategie nu prea au de ce sa isi faca griji. Absolut penibili Ferrari. I-au stricat complet cursa lui Leclerc, fara sa fie amenintati de vreu pericol. Pur si simplu s-au impuscat singuri in picior. Pentru mine este absolut de neinteles de ce i-au cerut sa ii lase locul lui Vettel, care in niciun caz nu demonstrase ca ar fi mult mai rapid. Absolut penibili. Daca tot asa vor continua, nu au nicio sansa sa se bata la titlu, nici la piloti,nici la constructori.
Pentru o intelegere mai usoara, CO2 (sau cum zicea coana Leana, "codoi") are un impact direct asupra mediului, pe cand noxele emise de motoarele diesel au impact direct asupra sanatatii.
Deci, cu CO2 omoram ursii polari, cu diesel omoram vecinii.
Acum nici autoritatile nu mai stiu ce sa faca. Cum spunea cineva mai devreme, alternativa electricelor inca nu e fezabila: termen de livrare foarte lung + pret exorbitant. Sunt curios daca Paris si Stuttgart vor modifica legislatia locala cu privire la masinile diesel in contextul noilor date oferite de aceste studii (stiu ca vor fi interzise de prin 2025 sau ceva de genul asta).
Ultimele comentarii
371 in total