Money, money, money!
Este trist ca vom avea curse in Bahrain, Azerbaijan, Vietnam si nu avem o cursa in Germania, cu doua circuite legendare: Hockenheim si Nürburgring.
Sunt curios cati vietnamezi vor plati preturi incepand de la 59,27 $ (General Admission, Duminica) doar ca sa vada o cursa de Formula 1, avand in vedere ca se inghesuie vietnamezii sa vina sa lucreze in Romania pentru salarii de 300 € / luna...
Pentru Hungaroring a fost o cursa chiar extraordinara, cu destul de multe dueluri. Felicitari Red Bull ca au reusit sa reduca ecartul fata de Mercedes si sa produca entuziasm atat in tribune cat si in fata ecranelor. Bineinteles, m-am bucurat enorm pentru Hamilton, care a facut o cursa superba, cu ajutorul lui James Vowles, un strateg exceptional.
Intersant raspunsul lui Totto Wolf la televiziunea austriaca, cand a fost intrebat despre viitorul lui Botas: "Astazi Bottas a facut o cursa slaba, a avut un start prost. Vom analiza datele din ultimele curse si vom vedea. Dar acum e vorba despre vacanta, familie, copii... bla bla bla".
Tare mi-e ca Bottas nu va mai avea un contract cu Mercedes pentru 2020. Desi a avut un start de sezon foarte bun pe parcurs s-a stins, iar cand a fost nevoie sa demonstreze ca isi merita locul nu a reusit sa convinga. Pacat, pentru ca nu e un pilot slab, dar are un coechipier foarte bun, care in niciun caz nu va lasa garda jos nicio secunda.
Ferrari nu sunt deloc favoriti in acest weekend. Desi au unitatea cea mai puternica din campionat, peste Mercedes, Honda si Renault, monopostul are probleme pe circuitele lente, asa cum este Hungaroring. Desi ca viteza pura sunt cei mai puternici, inca nu au reusit sa gaseasca solutii pentru lipsa de downforce in zonele cu viraje medii. In acest weekend lupta se va da intre Mercedes, Red Bull si ma astept la un weekend interesant din partea McLaren.
Sper sa avem spectacol, desi Ungaria rar ne ofera asa ceva.
@PMC - pare greu de crezut, dar costurile uriase plus investitiile enorme in tehnologii avansate isi spun cuvantul. Iar pe de alta parte vanzarile au scazut anul acesta cu cca 5% fata de anul trecut, iar asta se simte. Piata chineza s-a contractat cel mai mult, si asta ii afecteaza, pentru ca acolo marjele de profit sunt ceva mai mari. Oricum, sa nu ne imaginam marje de profit mari, pentru ca in industria automotive sunt undeva intre 2-10%, exceptie fiind Ferrari, care au undeva in jur de 20%.
Mercedes a avut in 2017 o marja de 7,88%, dar din asta mai vin scazute taxele asociate. Asa ca cifrele sunt foarte sensibile la orice fluctuatie din piata si se reflecta imediat in catastifele contabile :)
Ultimele comentarii
371 in total