@PMC - ai spune ca este efortul noului CEO, Ola Källenius, dar in industria auto munca la pregatirea unui facelift si alte imbunatiri, cum este cazul de fata, incepe imediat dupa lansarea modelului pe piata. Cu alte cuvinte, nici bine nu s-a uscat vopseaua pe un nou model, ca deja inginerii isi sufleca manecile pentru munca la facelift. Sunt cazuri in care in timpul testelor unui model nou, sunt identificate potentiale imbunatatiri, dar fiindca timpul nu mai permite implementarea acestora pe modelul initial, raman a fi implementate pe facelift. Asa se face ca, in cazul E-Class, "mustaciosul" chiar a avut un aport consistent.
@Sumi7 - "A1 Ring" este numele vechi. Dupa ce a fost cumparat de grupul Red Bull, a fost rebotezat cu numele "Red Bull Ring". Si da, este foarte frumos, iar peisajul este superb...doar e Austria :)
Indiferent daca sistemul va fi interzis sau nu, inovastia celor de la Mercedes este deja recunoscuta de ingineri ca ceva de geniu! Si exact asta se asteapta de la Formula 1: inovatii geniale si autodepasire inginereasca.
Daca totusi rezultatele vor fi convingatoare la sfarsitul testarilor si Mercedes vor avea la indemana acest nou sistem de directie, va fi probabil din nou anul Mercedes. Cum a explicat un internaut, foarte simplu: "I do believe showing it this early Is intentional. All the other teams now have to redesign and crash test a new chassis that accommodates a moving steering rack adding weight to the car, redesign the front suspension geometry to optimise the system, redesign the rear suspension to balance the front.....and pray to god your aero concept still works!.....and you’ve got to design a 2021 car at the same time"
Ce enerveaza la culme este cum se aplica toate restrictiile astea doar la pulime. Sunt atat de multe alte lucruri pe care ar putea sa le faca, dar mno, suna bine pentru extremistii ecologi. Ia sa spuna ca vor opri din 2035 toate centralele cu combustibili fosili, iar pana atunci vor investi masiv in izolarea locuintelor (birtanicii nu au locuintele izolate, fiecare casa cu centrala proprie, iar iarna chiar daca nu sunt temperaturi negative, trebuie sa tina centralele in functiune, ca se risipeste repede caldura), si in dezvoltarea de solutii alternative de energie. Dar nu, asta inseamna sa iti pui capul la contributie, sa vii cu niste planuri clare. Asa, ce simplu e sa spui ca interzici benzinare, dieseluri si hibride...pana mea...nu duc lipsa de idioti nici britanicii...
Si sa nu mai spunem de ipocrizia europenilor, care marseaza ca tampitii doar pe masinile electrice, dar nu iau in calcul ca extractia si procesarea metalelor necesare electrificarii totale vor polua mai mult decat toate motoarele clasice la un loc. Dar ce conteaza, sa moara africanii si sud-americanii, ca "este" multi oricum.
Si inca ceva ce idiotii astia de politicieni nu iau in considerare: efectele sociale majore!!! Industria auto genereaza printre cele mai multe locuri de munca (nu doar in fabricile de asamblare) si in tot lantul de aprovizionare (producatori si furnizori de piese, materiale, logistica...tot-tot-tot). Daca se merge pe interzicerea vanzarii de benzinare, diesel si hibride, vanzarile vor scadea radical, deoarece in 15 ani preturile la electrice nu se vor putea reduce atat de mult incat sa isi permita toata lumea, asa cum se intampla acum. Din cauza scaderii vanzarilor, producatorii vor trebui sa dea afara sute de mii de oameni, daca nu chiar milioane!!! Pe langa asta, toti furnizorii si prestatorii de servicii vor fi de asemenea afectati. Va dati seama ce impact economic major va fi in toate Europa (UK + UE)??? Sa nu mai pomenim de revoltele sociale care cu siguranta vor avea loc... Fuck... De-asta spun ca nu este chiar asa usor sa interzici vanzarile de masini cu motoare clasice si sa nu fie niste efecte catastrofale. Dar mno, pentru asta ai nevoie de oameni cu mai mult de 2 neuroni, ca sa gandeasca cu adevarat in detaliu toate implicatiile unor astfel de masuri.
Faceti un calcul simplu. Cate masini se vand in momentul de fata in Europa? In 2019, s-au vandut 15.805.752 (sursa: https://www.acea.be/press-releases/article/passenger-car-registrations-1.2-in-2019-21.7-in-december).
Sa spunem ca 5% sunt doar electrice (desi este o supraestimare)...asta inseamna cca 790.000...imaginati-va pana in 2035 vanzari de 20 de ori mai mari pentru electrice, pentru a ajunge la aceleasi cifre de vanzari ca in prezent...sunt mai optimist de felul meu, dar de data asta ceva nu suna bine...
Ultimele comentarii
371 in total