@Automarket - Cred ca trebuie sa faceti o corectura mare. Portugalia nu va gazdui prima sa cursa din istorie! Circuitul "Circuito do Estoril" (cca 20 km de Lisabona) a fost in calendarul F1 intre 1984-1996! Deci Portugalia nu este chiar o destinatie noua pentru F1.
Nu ma asteptam la o astfel de greseala grosolana din partea dvs. :(
Mie mi se pare ca este destul de oficiala stirea:
https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-formula-1-adds-portimao-nurburgring-and-2-day-event-in-imola-to.CGyDtalz9hBwCojE2QGCI.html
Singura necunoscuta in acest moment este programul weekendului la Imola, unde inca nu este decis daca va fi doar o singura sesiune de antrenamente.
Bineinteles, ramane in picioare faptul ca calendarul se poate modifica daca situatia din cauza pandemiei o impune.
Din ce cunosc taxele de autostrada sunt folosite in statele din vest in primul rand pentru profitul companiilor care au construit acele autostrazi. In Franta, Italia si Spania autostrazile au fost construite in regim PPP (Parteneriat Public-Privat), iar firmele trebuie sa scoata profit, ca de-aia sunt firme si nu ONG-uri. In Austria, Germania, Ungaria si Romania stiu ca doar statul construieste autostrazi. Nu cunosc cum este situatia in celelalte state europene. Domnul din Germania ar trebui sa spuna cam cum ar suna inca o taxa de autostrada peste deja piperatul pret din IT, FR si Spania? Si apoi, cam cum vor fi folositi banii astia? Cam asa cum a fost taxa lui Ponta inclusa in carburant? Niciodata nu s-au dat publicitatii cati bani s-au strans si in ce proiecte de infrastructura rutiera s-au bagat. Stim cu totii ca au fost sifonati in cu totul altceva.
Degeaba platesc eu in EU taxe peste taxe, norme peste norme si constrangeri peste constrangeri, spre bucuria ecologistilor, daca in continuare defrisarile extrem de agresive continua in tari ca Romania, Brazilia, India, Filipine si Indonezia etc. etc. etc., si pe deasupra China, India, Brazilia si SUA continua sa polueze masiv. Faza cu salvarea mediului nu poate fi doar un subiect european, ca nu traim pe alta planeta. Daca nu se iau masuri la nivel global, ne facem ca ne jucam de-a ecologia.
@FanF1 - chiar nu inteleg unde bati. Analogia ta nu are niciun fel de sens in discutia asta. Daca Mercedes nu ar lucra asa mult pe dezvoltarea masinii, de unde vin performantele? De la antenele 5G? WTF?
Diferentele de timp fata de adversari nu sunt specificate in regulament! Toate echipele exploateaza regulamentele pana la maxim. Iar in cazul Mercedes, nu prea stiu sa se fi aflat in teava pustii din cauza nerespectarii regulamentelor, nici macar cu ultima inginerie absolut extraordinara - DAS. Nu la fel pot sa spun despre Ferrari, care anul trecut au avut un motor care spulbera competitia pe palierele de viteza, iar dupa ce au fost investigati de FIA (care s-a finalizat printr-o intelegere secreta!!!) brusc le-au disparut performantele!
Deci, din nou, cum e faza cu regulamentul care favorizeaza expres Mercedes?
Ultimele comentarii
371 in total