@Edikkk - Mercedes-ul meu, fabricatie 2013 recunoaste indicatoarele de viteza! 2013!!! Sunt de ajuns 7 ani ca sa pot spune "de ani buni" in comentariul anterior? Nici nu trebuie sa am pornita navigatia pentru acest lucru, este o functionalitate standard a masinii, care ma informeaza ori de cate ori apare un indicator de viteza (indicator clasic sau de pe panou electronic este recunoscut de masina).
Eu stiu ca sunteti un fan infocat Tesla, dar sa nu ne imbatam cu apa rece.
Am spus si in comentariul anterior, este posibil ca aceasta recunoastere sa nu fie folosita in rularea autonoma a noilor generatii de masini, dar functia in sine de recunoastere a indicatoarelor rutiere care semnalizeaza limitari de viteza este pe piata de multi ani!
Nu prea inteleg stirea asta. Deja de ani buni multi producatori folosesc tehnologia de recunoastere a indicatoarelor de viteza. Intradevar nu este folosita la rularea autonoma, dar functia de recunoastere a indicatoarelor de viteza exista de multi ani si este folosita pentru a informa conducatorul auto de restrictiile din trafic.
@Sumi7 - interesant comentariu, venind de la un user cu numele Sumi. Daca vrei sa spui povestea pana la capat, dupa acea perioada de glorie a F1 a urmat o perioada in care Ferrari a castigat totul, fara probleme fata de concurenta. Atunci cum a fost? Hai sa spunem toata povestea, pt ca asa e corect.
In F1 au fost tot timpul "sezoane" ale unor echipe: Ferrari, Lotus, McLaren, Williams, Red Bull, iar acum Mercedes. Sau poti face o analiza pe baza furnizorilor de motoare: Ford, Ferrari, Honda, Renault, Mercedes. De ex. in perioada 1968-1974 au castigat doar echipe motorizate de Ford!!! 7 ani consecutivi!
Este cumva plictisitor intradevar sa vezi aceeasi dominatie ani la rand, dar in F1 asa a fost tot timpul. Iar ceea ce se intampla acum cu Mercedes nu este neaparat vina lor. Anul trecut Ferrari au avut cea mai rapida masina, dar si-au facut singuri sezonul foarte greu cu disputele lor interne Vettel-Leclerc, iar cand ai o echipa extrem de bine organizata si puternica precum Mercedes, care de-abia asteapta sa profite de cea mai mica oportunitate, de ce te miri ca dominatia continua?
Ai putea spune ca locurile 1-2 sunt deja asigurate pt Mercedes, dar pentru un petrol head conteaza si ceea ce se intampla in pluton...iar acolo vom avea parte de multe momente interesante...sunt sigur.
Insanatosire grabnica Cheko.
In acelasi timp, ma bucur ca Nico Hulkenberg s-a intors in F1. Si nu merge rau deloc. Mai sunt exact 30 min. din prima sesiune de antrenamente, iar Hulk este pe locul 10. Cred ca va face impresie faina weekendul asta. Si chiar sper sa reuseasca un podium in una din cele 2 curse la Silverstone. Ar fi ceva absolut extraordinar, pentru omul care detine recordul negativ pentru cele mai multe curse fara podium in F1.
Cand am citit stirea azi dimineata pe site-ul Daimler, am fost entuziasmat...chiar as fi interesat de un model de familie de la Mercedes, dar cu caracter utilitar.
Dar interesul mi-a trecut repede cand la finalul newsletter-ului se specifica ca este de fapt un model creat in colaborare cu Renault-Nissan-Mitsubishi.
Vor da chix asa cum au dat cu Citan si cu X-Class :(
Inteleg ratiunile financiare pentru care adopta aceste dezvoltari in colaborare cu Renault, dar atunci sa nu se mai numeasca premium si sa nu mai ceara preturile exorbitante pentru modele care nu reprezinta caracterul Mercedes-Benz.
Ultimele comentarii
371 in total