Domenicalli a vorbit de cea mai puternica masina! RBR nu a aratat ca ar fi o echipa in ultima cursa. Ferraristii si nu numai, spera ca tensiunile sa se mentina. Sincer, eu cred ca tensiunile din echipa vor persista si asta va eroda un pic din performanta monopostului si asa nu vorpleca prea departe in fata. Si daca mai adaugam o greseala la start, alta la boxe si cine stie ce problema la instalatia electrica, titlul se joaca.
pe F1 news Hamilton zise:
"It was an equally difficult situation for me to stay ahead and not let him past, and it was difficult for him to stay behind. For me, I wanted to let him past, but we have standing orders.
saracutul , el s-a fortat sa stea in fata!
azi in fata s-a demonstrat ca F1 este marele circ. saltimbancii uneori nu asculta de regizor, alteori regizorul ia decizii neconforme cu situatia de pe scena si invocand motive de interes suprem schimba ordinea fireasca. Pacat, daca o tin asa ori vor scoate convorbirile de pe TV ori vor pierde din audienta
sunt de acord cu mhm in ce priveste amanarea inceperii calificarilor ! Acceleratia , din cte stiu eu, nu e un comutator pornit - oprit ci o pedala cu ajutorul careia se poate accelera cat permite aderenta de pe circuit. Scrie undeva in regulament ca trebuie obtinut un timp anume pe tur pentru a te califica in pole position ? Nu! trebuie numai sa fie mai bun decat al celorlalti !~
in general testul de sambata dimineata este cel concludent. Vineri inca se incearca variante. Mai e loc de speranta, rabdare pana maine, probabil Red Bull va fi in fata dar nu se pote spune cu cat. Cu cateva sutimi ca dimineata sau cu cateva zecimi ca in runda a doua.
Ultimele comentarii
96 in total