Incet, incet, o iau pe linia Tyrell, Williams, preA multe orgolii si pre mari interesele financiare pentre a-i lasa independent. Ferrari a reusit sa ramana pentru ca nenea Enzo a stiut sa negocieze cu Fiat si poate pentru ca italienii sunt altfel decat englejii. Spaghetari pun sufle si vad dincolo de money
daca s-ar da puncte pentru pole ar fi o chestie, dar asa ....Sa vedem maine daca Vettel va face mai multe ture pe gume moi cu masina goala. Acolo e toata socoteala lor. se asteapta sa tina mai mult cu masina mai usoara. Alonso si kimi spera sa poata sta pe gume moi pana la 10 ture si sa faca un avans cu care s-al prinda pe Vetel p gumele tari dar uzate. Mercedesurile sa se bucure daca vor mai prinde podiul.
F1 este marele circ ! avand iv vedere ca este un spectacol, organizarea e ca la Holywoo, si acolo divele au drept de veto in ce priveste scenariul. lor nu le trebuie neaparat titlul mondial, au destule si la piloti si la constructori, lor le trebuie bani. Ca urmare ei au o prima fixa in plus fata de banii distribuiti la sfarsitul anului. si sa fim seriosi in Asia, unde se muta incet F 1 Ferrari este ceva sideral.
Parerea europenilor, fie ei si multi, nu conteaza.
Si inca o chestie, din toate echipele de F 1 cate nu au sediul in Anglia ?
Nu are Ferrari nevoie de o protectie in fata unui eventual cartel britanic?
Voi nu stiu cum santeti dar eu parca ma uit la un concurs de avioane ce zboara foarte jos.
Aerodinamica are un rol prea mare in F1. FIA fiind federatie de automobilism se leaga de tot ce poate sa limiteze aerodinamica.
S-a gandit cineva sa inghete, sau sa foloseasca o caroserie unica, de exemplu furnizata de DALLARA si sa dea liber la mecanica?
Oare nu ar fi mai automobilistic ?
Ultimele comentarii
96 in total