fanul cat de cat obiectiv greseste. Cei de la McLaren stiu ce face acea suspensie, in principiu creaza o depresiune in spatele masinii si astfel accelereaza circulatia aerului pe sub masina ( mareste efectul difuzorului) dar nu se poate cuantifica efectul de franare pe tronsosnele rapide. S-ar putea sa fie o solutie buna la Monaco si Budapesta dar sa-i penalizeze la Spa si Monza, ca sa numesc numai cateva circuite. Este regulamentara pentru ca regulamentul specifica latimea bratului de suspensie si nu grosimea acestuia.
Newy incepe cu bagatul de vina la regulament si probabil vrea ca la gume sa se revina la specificatiile din anul precedent. O ia pe coarda securitatii ca e cea mai sensibila. Specialist ne specialist e clar ca botul jos strica socotelile lui cu aerodinamica.
din titlu inteleg ca Ferrari a avut o carcasa la motor si acum renunta la ea. Cum vine asta au incercat cu si acum vor fara ?
Sa fim seriosi, daca se incepe asa nu stiu daca dupa ultima cursa vom sti cine e campionul si asta pentru ca nu au fost judecate toate contestatiile.
Newy simte ca e gata epoca difuzoarelor suflate. FIA a raspuns cumva protestului lui Montezemollo care se plangea ca monoposturile din 1012 si implicit 2013 sunt mai mult avioane dacat automobile.
Ferrari a fost unul dintre cei mai vehementi critici ai ponderii prea mari a aerodinamicii. Si ca in multe alte situatii apare un alt beneficiar, in cazul de fata Mercedes, care poate ca va profita cel mai mult.
Eu suspectez ca Mercedes nu va tine comt de limitarile de buget sau de programul de teste si va face tot ce pot sa iasa in fata. 2013 ne-a aratat ca la ei scrupulele sunt inexistente si de asemenea ca FIA se cam teme sa-i taxeze prea aspru.
Ultimele comentarii
96 in total