Haleluia ...sunt cu capul pe umeri astia de la Merc. Cele 3 modele chiar erau o pata de uratenie in portofoliul lor si cred ca asta s-a reflectat si in vanzarile lor ( desi A-ul sedan as spune ca l-am tot vazut si pe aici si pe alte meleaguri). Eram unpic contrariat ca multe surse dadeau ca si terminata clasa A pe dea-ntregul , iar compacta hatchback e o bijuterie pt. ochii mei , e singura compacta alaturi de Mazda3 care imi atrage privirile . In schimb sedanul era/este ceva de neinteles pt. mine la acea clasa. Nu sunt vreun fan Mercedes sau vreun potential cumparator in viitorul apropiat, dar imi place sa imi clatesc ochii cu ultimele generatii , iar cele 3 de mai sus chiar nu le intelegeam ,nici vizual ,nici ca pozitionare.
@AM - pai era frumos sa dati stirea completa , adica preturi, modalitatea de achizitionare ,etc
@seriff : chiar trebuie sa ne varsam ura la orice stire pe aici ? Stim toti ca suntem in urma cu cel putin 30 ani fata de cei din vest la astfel de lucruri. Ce legatura au hipsterii pe aici, ce glezne goale , ce Ana Pauker !? Apropo, pe linia 41 nu e nici-un tramvai mai vechi de anii 2000. E facut la noi, atata putem cu asta defilam, care e problema ? Revenind la stire, suna bine, mai bine mai tarziu decat niciodata, dar sa vedem implementarea si functionarea , ca nu imi e clar cu emiterea acelor carduri si taxarea lor.
E de departe cel mai echilibrat model din portofoliul Mercedes, era si inante dar acum in sfarsit nu mai are acel aspect de taxi vest european elEgant dar si "batrinicios" in acelasi timp. Chiar arata bine acum si a inceput sa atraga mai mult si clientela mai tanara . Asta este motivul principal pt. cererea mare. Sincer, chiar nu as intelege acum la un cumparator de clasa C de ce nu ar alege un E , diferenta de bani (care oricum nu prea conteaza la nivelul ala) reflecta cu prisosinta ceea ce primesti in plus. Si cred ca a rupt binisor si de pe la S klasse ceva clienti.
Nu vreti bombe mici pe 4 roti ?..nu-i nimic ,facem neste bombe mai mari ! Sunt curios unde si pe ce criterii se amplaseaza astea. Si oare ce consum au, adicatelea cat hidrogen per kw papa ? Nu de alta , dar ca sa-mi dau sema cat de mare-i...bomba ! Apropo, se mai aude ceva cu statia aia din Norvegia , de ce a sarit in aer pana la urma ? Si parca a mai fost o fabrica de hidrogen care a facut boom ! Ideea fratilor e ca nu e de gluma cu hidrogenul si trecand peste orice bascalie, e mult prea multa bataie de cap pe lantul logistic al alimentarii cu hidrogen ca sa poata fi folosit pe o scara atat de larga cum ar fi la automobilele de larg consum. Hidrogenul a pierdut lupta din fasa in fata electricului si nu o va castiga nici in fata fosilului. Asta e parerea mea si cred ca a multora si fara a tine cont daca e mai eco sau nu sa folosesti hidrogen.Mie unul imi pare o pierdere de timp chiar si ce fac astia , adica sa-l foloseasca doar ca sa produca energie ,daca era ceva reuseau pana acuma ca nevoie de energie a fost intotdeauna.
Deci Kamiq cu fix aceeasi motorizare si cu un consum si sprint sensibil mai bune e mai ieftin cu aproape 5000 eur !? Hmmm.. pai da..asta se intampla cand facem comparatii aiurea @AM. Kamiq ar trebui comparat cu T-Cross ,alaturi de care imparte aceeasi platforma (MQB-A0) si nu cu T-Roc care este facut pe MQB-A1. Stiu ca poate suna ciudat pt. unii (din cauza pozitionarii/dimensinilor ciudate a modelelor Skoda ) dar T-Roc ar trebui comparat cu Karoq (tot MQB-A1) si nu cu Kamiq. Oricum , treaba asta e valabila cam pentru toate modelele insirate in acel tabel , daca l-ati comparat pe T-Roc cu alea, atunci pe T-Cross cu ce modele il comparati ?
Ultimele comentarii
674 in total