Spatiu mare in cabina si portbagaj, motor anesteziat de cutie ...suna a ...Skoda !!?? Or fi adus oameni de pe la cehi ?...cine stie , nu mai intelege nimeni nimic din industria auto, nu ca nu ar avea ceva de invatat de la cehi ! Bine macar ca pe design nu s-au inspirat de pe acolo. O sa conteze mult cum se pozitioneaza ca pret, eu cred ca producatori ca Mazda sau Honda ar trebui sa-i aiba in vizor ca si concurenta si nu pe nemti !
Da, foarte interesanta informatia asta (hai sa o lasam la stadiul de informatie ,ca imi e greu sa cred ca cineva a spus atatea ambiguitati intr-o declaratie) . Deci ,pe langa "ceata" cu chip-urile montate "ota" ,mai aflam si ca de fapt BMW si-a schimbat furnizorul/ii de chip-uri si astea sunt mai slab calitative si ma intreb acum ce o insemna ca NU sunt 100% functionale, adica o parte din ele nu functioneaza sau toate functioneaza dar nu cum ar trebui !!?? Imi aduce aminte de vremuri cand produsele de folosinta indelungata erau achizitionate " la noroc" , adica daca iti cumparai o Dacie te rugai sa prinzi una buna ,reglata bine si cu motorul construit cum trebuie si asa era si cu alte produse gen televizoare, frigidere, etc., eram copil dar imi aduc clar aminte despre asta. Imi pare incredibil la ce s-a ajuns in industria auto.
Si mai este ceva interesant, cum adica Mini nu mai produce cutii manuale din aceeasi cauza(=criza semiconductori) , pai ce , sunt mai multi la cutiile manuale decat la cele automate !!?? Ma asteptam sa se intample invers, sa produca/ofere ceva mai multe manuale decat automate ! Nu mai pare nimic logic in ziua de astazi..!!
Imi pare un punct de cotitura important pt. istoria acestui model. Este clar ca BMW schimba strategia, targetul de clienti este unul diferit in mod evident. Acel display/tv din spate este o declaratie ce arata clar cui ii este adresat acest model - in primul rand celor care au soferi si nu conduc ei. Si nu este singurul detaliu, masina asta emana mult mai multa eleganta si linii clasice in primul rand, nici un gram de sportivitate aproape , fata de modelele trecute care strigau din toti ranunchii "da-te la o parte ca sunt BMW ". Da, fata arata "controversat" , dar pe culorile inchise ( acestea vor fi pe strazi cu preponderenta) nu arata chiar asa rau acele blocuri optice pe 2 niveluri - parere personala. Masina asta in primul rand tinteste flotele guvernamentale de prin toata lumea , oricum un lucru cred ca este clar, nu vom mai vedea tot felul de "dubiosi" la volanul ei sau vor fi mult mai putini , chiar si dupa ce vor fi disponibile sh. Acum arata a o limuzina care trebuie condusa relaxat , un fel de "moartea pasiunii" pt. multi din fanii vechilor generatii , desi sunt convins ca ramane la fel de sportiva ( atat cat poate sa fie o astfel de balena ) ca si in iteratiile precedente.
La ce ieftineala de materiale au folosit, sincer nu vad de ce nu ai alege ceva din curtea "cenusaresei" familiei - Skoda. La banii astia iti iei chiar Karok ,nu mai vorbesc de Kamiq sau chiar si Octavia sau Scala( la care daca pui un pachet drumuri grele iesi tot pe acolo ca si garda la sol , daca asta iti doresti neaparat). Daca era vreun "wow" in materie de design poate intelegeam, dar asa , cu scuzele de rigoare pt. fanii marcii, chiar nu inteleg acest model si rostul lui. Au atatea probleme acest grup cu productia/livrarile altor modele, de ce trebuia neaparat acest model adus in Europa in conditiile in care ai atatea alternative in clasa in cadrul grupului ?
Eu zic ca depinde cine asculta ce. Ca si Beethoven, pe unii poate sa-i agite rau sau si mai rau...sa-i adoarma ! Delirant...ca de obicei cand e vorba de un studiu facut de britanici.
Ultimele comentarii
674 in total