Pai da , fara gluma , asta este marea oportunitate pt. constructorii auto si pentru tot ce tine de automotive in general, aceasta criza reprezinta "motivul perfect" pentru concedieri masive. Piata automotive era oricum in criza de anul trecut doar ca nimeni nu vroia sa o recunoasca sau sa o expuna pe fata fiindca imediat le sareau sindicatele si guvernele in cap . Deci din punctul asta de vedere , aceasta criza chiar este o oportunitate pentru majoritatea constructorilor si vor profita la maxim de ea.
Consider o greseala sa alegi o astfel de motorizare pe un autoturism care sigur sare de vreo 1700 kg ( asta daca esti singur in masina), ca Volvo nu face masini prea usoare. Dar ma rog , miscare facuta de Suedezi probabil dupa ce au vazut ca mare parte din clientela e reprezentata de sexul frumos caruia nu-i prea pasa de astfel de detalii si poate si ajuta la scaderea emisiilor la nivel de producator. Nu ma refer doar la performante , dar motorul ala viata lunga nu o sa aiba ,iar consumul o s fie departe de cel indicat mai sus. Sunt curios , oare o sa ai si optiune AWD pe varianta asta ?
deci ca sa inteleg , acel instrument care troneaza in mijlocul bordului si prin care se controleaza cam toate functiile acestui automobil , are garantie 40.000 km ? Pfiuuu...bai da ai dreacului mai sunt americanii astia...cum le da lor prin cap d-astea...cum sa nu-i iubesti domle'...Musk presediiinte..Musk presediiinte !! Pai daca el cumpara touchscreen si are garantie la el 2 ani ,de ce sa ofere el mai mult ?
Spuneam nu mai demult de acu vreo 2 ani p-aici ca masinile vor deveni in scurt timp computere pe 4 roti si nume din industria IT vor deveni mult mai importante in alegerea autoturismului decat actualii constructori auto ce pot deveni simplii producatori de caroserii . Gigantii IT pot trai fara industria auto dar gigantii auto nu mai pot trai se pare fara industria IT si nu peste foarte mult timp nu trebuie sa ne miram daca vom putea cumpara de exemplu un Samsung ansamblat la uzinele din ..Bavaria ( las pt. latitudinea imaginatiei voastre sa aleaga din cei 2 bavarezi).
@aha : pai de ce nu e in regula ? Si ne mai plangem ca de ce preturile sunt din ce in ce mai mari in industria auto. Fara suparare ,aia e o abureala cu "mild hybrid" ,probabil stii si tu , cel mai castigat este constructorul daca-l vinde si tocmai de aia (te)incurajeaza sa-l cumperi , el si-a facut socoteala . Dar uite ca Audi nu profita ca altii de "convigerea" unora ca tine ca tehnologia "mild hybrid" si a unei cutii automate ar trebui sa fie mai scumpa si nici nu vrea/are nevoie sa imparti cu ei ce mai castigi tu din "pomeni" gen eco bonusuri .
In definitiv este o masina compacta cu dimensiuni si performante in media clasei ,nu e de ajuns 31,5 k euro pt. brand/calitate ?
Ultimele comentarii
674 in total