@Liviu : mda, o putem tine pana maine asa pe subiectul asta . Din punctul meu de vedere 1.4/3 cilindri/235 nM/145 cai este o alegere total gresita pe o altfel de masina. Nu inteleg comparatia ta cu Clasa C, pai atunci de ce nu si-ar lua clientul ceva din clasa C unde gasesti modele cu spatiu acum similar cu cel din Insignia. Fiecare clasa are nevoie de o minima si decenta performanta chiar si pentru motoarele entry level. Si aici vorbim de un producator de renume totusi, un neamt , care se batea de la egal la egal oricand cu orice producator de volum . Pai te asigur ca amaratul de 1.5 TSI de la VW ii da clasa acestui motor. Aaa...si sincer, eu de foarte mult timp nu am mai auzit vreun cunoscut care sa-si ia chiar si in clasa C un benzinar de 120 cai. Insignia la gabaritul ei ii trebuie un cuplu de minim minimorum 250 nM ca sa se miste decent si asta numai daca ar fi si ajutata de o cutie buna . Puteau foarte bine sa ia 1.6-le turbo de la PSA de exemplu. La cel de 200 cai nu m-am referit ca la un "sportiv" in adevaratul sens, iti dai si tu probabil seama de asta , dar motorul poate avea un caracter sportiv daca stii cum sa-l exploatezi, are cai suficienti , iar pentru majoritatea chiar prea multi si consum prea mare. De cand nu se mai poate conduce o masina sportiv fara propulsie spate sau integrala ? Nu vorbim de curse si competitii aici. Nu are treaba dieselul ala in discutia asta.
In privinta GSI-ului iti dau dreptate in mare masura.
@Vali : "Progresul duce inevitabil la ieftinirea si imbunatatirea electricelor, " - cate exemple imi poti da ? Tehnologia va evolua continu si va fi intotdeauna din ce in ce mai scumpa, te asigur. Vor avea grija de asta toate companiile implicate. Eu nu imi aduc aminte de 30 ani de zile incoace sa fi dat mai putini bani pe produse ce incorporeaza tehnologie sau orice tine de tehnologie. Frigidere, masini spalat,aparate AC, etc - au toate aceeasi tehnologie ca acum 50 ani ,dar sunt in continuare din ce in ce mai scumpe. Aaaa..ca isi permit din ce in ce mai multi sa le cumpere asta este total altceva , dar intotdeauna vor fi mai multi care nu isi vor permite. Parcul auto mondial este atat de mare incat si peste 100 ani va fi cerere mai mare decat oferta la electrice. Asa ca nu te astepta sa vezi tu masini electrice mai ieftine prea curand ( in viata asta) sau energie electrica in nici-un caz . Trebuie sa fii prea naiv sa crezi asa ceva. Ti-a parut tie ca motoarele diesel de exemplu erau din ce in ce mai ieftine dupa atatia zeci de ani de dezvoltare si cand aveau deja pondere de peste 50 % in Europa si produse de toti constructorii ? NU, erau din ce in ce mai scumpe fiindca aveau grija sa vina cu 'imbunatatiri" in mod constant si cu performante mai bune . O sa aiba grija sa faca la fel si cu electricele, stai tu linistit.
@@pipo : asta scrie in articol, ca are 3 cilndri !
@Liviu : pe bune, tu asa iti alegi masina ,ori lesinata ori sportiva ? Exagerezi aiurea, era de ajuns o singura motorizare intermediara ,nu trebuie din 10 in 10 cai . Acel 1.4 nu face fata la o masina de clasa medie si cu o asemenea greutate, te asigur, nu mai poate fi numita motorizare decenta in zilele noastre si in clasa medie.
Un gap prea mare intre 1,4 (3 cilindrii !!) si urmatoarea optiune pe benzina de 2.0. Ca de obicei Opel face pasi schiopatand. Este de neinteles ,fiindca aveau variante.
@Alex.S / andrei : marea diferenta dintre ele (mai mare decat tehnologia de propulsie ) este faptul ca ..una din ele e produsa in China, si DOAR in China . Mie unul imi pare incredibil cum lumea se poate obisnui asa usor cu asta. Chinezii le-au pus piciorul pe jugulara si nu le-au dat baterii bavarezilor pana nu le-au promis ca fac modelul doar in China. Au spalat cu ei pe jos...bavarezi auzi !...bavarezii din Shenyang sau cum !!??
"Debutul noului BMW iX3 este un moment de referinţă pentru marcă,.."...DA, pentru mine personal este un moment de referinta ,nu mai vreau sa aud de BMW !
Ultimele comentarii
674 in total