@Ioeugen : de acord cu tine , dar sa luam lucrurile ca atare, ca ne place sau nu noi acordam ca si alte state din UE acest bonus . Deci, e ok sau nu daca vehicolul este produs pe alt continent ?
Vizita nu a fost "promovata" dar este clar ca a fost indelung pregatita de oamenii de la Renault Romania daca au reusit ei sa-l convinga pe noul boss ca ei sunt tinuti in loc si ca nu sunt/au fost lasati sa-si exprime ideile . "..sa infloreasca ca un brand de sine statator" - hmm..asta nu poate sa insemne decat modele noi noute in alte clase , eu cel putin asa inteleg. Ar fi o greseala sa intervina prea brutal in filosofia de constructie a modelelor ce au avut succes pana acum - Sandero si Duster.
@fanel : eu personal nu am inteles ce vrei sa spui intr-un final, care e concluzia sau parerea ta ? Ca pana la urma toti nu facem nimic altceva decat sa ne dam cu pareri aici. Deci, esti de acord cu ce spun aia din sindicatul respectiv, ca desprea asta e stirea ? Oamenii spun (pe buna dreptate dpmdv ) ca acest guvern (francez) se bate pe de-o parte cu pumnul in piept ca vrea sa fie un pilon al dezvoltarii industriei auto electrificate in Europa ( iar UE le ofera tot sprijinul necesar pt. asta) dar practic ei vor sa importe masini electrice de la fabrica din China.
Eu mai intreb ceva, este ok sau nu ca astfel de producatori sa primeasca sprijin (de orice fel) de la UE sau oricare stat din UE pentru dezvoltare si vanzari masini electrice ,iar acest/i producator/i sa le produca/asambleze in China si apoi sa le importe in UE ? Sau ca sa intreb altfel, este ok ca statul Roman sa ofere bonificatia aceea de 10.000 EURO pt. o masina electrica produsa in afara UE ?
@Edikkk : amice ,tocmai d-asta te luasi !?...scrie in articol ca va fi produs in Germania si mai mult chiar si majoritatea componentelor ...esti de coma !!
Ultimele comentarii
674 in total