Asta este viitorul...unul sumbru daca ma intrebati pe mine, totul va fi inchiriat, totul va fi controlat ,inclusiv puterea si implicit viteza , o sa intram pe autostrada si "sistemul" o sa stie asta si o sa poti merge cu maximul admis -probabil vreo 90-100 in viitorul apropiat. Credeati ca o sa scapati de cheltuielile cu problemele mecanice sau de alta natura ale termicelor ? NU, o sa cheltuim mai mult pe update-uri "must have" sau chiar obligatorii oferite cu picatura dupa nici primul an de cand modelul este scos pe piata .Bucuria constructorilor, pai de ce sa ia banii orice amarat de service, totul o sa se faca numai si numai la reprezentanta . GO FOR IT , nu mai stati pe ganduri ..!
Pfiuu..ce facurati bai vere...dadurati iarasi iama in delicateturi ..!? Nu pot decat sa mai uit si sa suspin acuma , odata pentru frumusetea asta si a 2-a oara cand ma uit cum trece timpul , parca chiar mai ieri am citit si comentat la precedentul vostru test cu Bullitt si vad acum ca de fapt sunt 2 ani deja de atunci. Nu mai comentez acuma ca nu are rost, ramane cum am stabilit : Ford Bullitt si Shelby sunt o legenda ,un vis frumos , chiar daca personal ma topesc dupa Challenger in orice forma a lui cand vine vorba de muscle. Doar o remarca pt. dom' B.M., foarte frumos scris ,ca de obicei, dar dom' M.M. a fost mai inspirat si a atasat scena cu pricina din film ca sa nu mai stau eu acuma de exemplu sa intru pe youtube...ca asta fac acuma clar..
P.S. : saracu' inexo,cred ca fierbe acuma. Haide mestere ,baga ceva..
@Kirotractor: da, arata ok conceptul ,habar nu aveam de el ,pare chiar sa aiba intentii serioase Subaru cu el. Dar cred ca XV-ul este cel care ar putea prelua ideile conceptului, dealtfel parca chiar de la XV pare ca pleaca conceptul daca ma uit atent. Sa speram ca si viitoarea generatie de Forester o sa imprumute macar cateva elemente de acolo, altfel eu nu-i vad prea bine nici macar pe la Nord americani sau australieni ,cu tot cu cohorta lor de clienti fideli ai boxer-ului de p-acolo. Oricum, sunt multe modele japoneze in general pe care nu le pot intelege d.p.d.v al design-ului ,stiu ca sunt o total alta cultura dar multe din modelele lor as spune ca sunt uratele pentru ochii oricarui potential client de pe orice continent. Aceasta generatie de Forester se apropie parerea mea de aceasta categorie, spre deosebire de fostele generatii care nu erau o frumusete dar erau chiar ok, cu un design simplu si cu un "aer" serios, onest.
Va ramane o pasare la fel de rara daca vor sa-l vanda la pretul ala. Cel putin la noi in tara , eu unul nu imi aduc aminte sa fi vazut generatia asta pe strada. E greu sa treci peste aspect in conditiile in care nu exceleaza la nimic , sa fim seriosi, au un sistem 4x4 bun dar si ala cu limitele lui. Aaa..ca poate fi o masina onesta ..ok..dar nu pentru pretul ala , poate la un 25.000 euro mi-as lua-o pentru "onestitate". Masina e chiar hidoasa pe alocuri, trebuie sa fii chiar fan al marcii ca sa-ti placa. Un spate asa urat rar am mai vazut . Daca vrea sa mai vanda in Europa ,Subaru trebuie sa puna mana pe creion si planse si sa schiteze cateva linii mai de doamne ajuta ,nu e chiar asa o mare provocare ,aici SUV-ul nu mai este doar un vehicul de utilitate , este o moda, este un mod de viata si chiar o imagine pentru multi . Daca nu intelegi asta, iti faci calculele ,impachetezi si pleci , cum a decis si Mitsu. Te duci pe continente unde SUV-ul e inca un "Utility Vehicle " si unde poti vinde inca la un pret corect .
Deci ca sa ne intelegem si sa nu avem dubii : JLR ar PUTEA sa lanseze un suv electric pe hidrogen in CIRCA 5 ani DACA proiectul Z va avea succes ,conform unor surse NEOFICIALE .
Ultimele comentarii
674 in total