o sa-l condamne...postmortem ! Are o varsta nea Martin si cred ca o sa lungeasca procesul pana va fi prea tarziu .O avea si el asii lui...nu a fost un neica nimeni .Pana la urma VW a ajuns pe podium sub conducerea lui . Emisiile le-au fentat toti ,doar ca el sa incapatinat sa le demonstreze americanilor ca-i mai bun dieselul decat benzina..! Nu zic ca nu merita , merita sa ramana in chilotii de pe el daca a facut-o cu buna stiinta ,dar ar fi bine sa si-o fure toti nu numai asta !
Halucinant ..nu ?...Lucica a gasit solutia ...mai bine vinde SI mai putine Megane' dar mai scumpe ..si nu asa oricum ci cu 25-30%..ha ha ..deci chemam oamenii la munca doar cand sunt comenzi...in Franta ...ha ha ha...in 2 ani pleaca batut mar de sindicate ..parol ! Eu nu ma minunez asa tare, am mai spus p-acilea , economia de piata nu mai functioneaza de mult in industria auto .
Un mare pas inainte in materie de design, desi se putea si mult mai bine si fara sa "deranjeze" pe Renault. Modelele par usor mai mari desi e posibil sa fie o iluzie ( nu stiu daca au aparut si dimensiunile), sa speram ca si la interior e ceva mai mult spatiu -ca nu strica niciodata. Personal apreciez Sandero in general si cred ca va fi un mic "hit" international daca nu vor exagera cu preturile. La fel de personal mai sunt de parere ca au exagerat cu bosajele alea evidentiate din dreptul ambelor axe, cel din spate pare chiar usor ridicol . Si capota lui Stepway e exagerata , cea a lui Sandero e in schimb foarte reusita. Loganul ,cu tot cu noul lui aspect "coupeizat" va disparea usor si sigur daca nu-i vor pune deschidere cu hayon la portbagaj. Oricum per total o schimbare mult in bine asa cum spuneam mai sus, farurile si chiar stopurile fiind nesperat de reusite si integrate bine in liniile caroseriei si a grilei. Imi pare totusi rau ca Stepway va fi atat de diferit/personalizat in gama fiindca asta inseamna un pret mult, mult mai mare , putini si-l vor mai permite in Romania. Schimbarile vor fi extrem de vizibile si la interior la nivel de detalii vizibile ,dar sa nu ne asteptam la cine stie ce calitate a materialelor, mai pe scurt o sa incerce sa "ne ia ochii" cu unele detalii pe alocuri chiar exagerate ( din informatiile mele, poate ma insel totusi).
p.s. : daca ar decide sa schimbe si desfacatorul ala cu vechiul logo ar fi nemaipomenit ,ca tot e la moda 2d-ul.
Mammaaa ..ce tristete de bord ! Astia au inceput sa deraieze rau ,sunt de-a dreptul depresivi .Pai pana si Eniaqu' ala de mai deunazi arata lux pe langa asta. Recunosc, ma depaseste total ,nu inteleg cui se adreseaza aceste modele electrificate, majoritatea imi par atat de ..ciudate ( ca sa nu spun urate cu spume) si triste. Si in continuare taierea de costuri evidenta se traduce de fapt in preturi incredibil de mari . Acesta este interiorul (probabil intr-o varianta din cele mai echipate) mult trambitatului suv electric de la VW ? Ok..!
@Kiro : ohoo..bun pretul la km aia ! Ce sa dau ?..nu dau baba ca e belea ...oricum a pus fiu-meu ochii pe ea, generatie tanara -astia nu au treaba cu masinile ,dar acusi cu Covidu' asta i-a mai venit mintea acasa- si la gabaritul lui (ca acuma sunt lungani rau fata de generatiile anterioare) a zis ca rar a stat mai confortabil decat in Octavia mea , asa ca numa' buna sa inceapa sofatul, e pusa la punct , mai tine cativa ani buni.
Ultimele comentarii
674 in total